max95 Skrivet 20 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2010 ja som ämnesrubriken säger. min anledning var att skolans vedpanna hadde kolat. alla åkte till skolan och när man gick in var det typ minusgrader. vi åkte hem efter en halvtimme. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SmeK Skrivet 20 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2010 Kan inte komma på nåt som man har sluppit en hel dag. Fast i en vecka ringde brandalarmet nästan varje dag tack vare system fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 20 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2010 Vi slapp också skolan en gång för att det var kallt. Men då var det inte ens minusgrader. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 20 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2010 Håltimma här nog det jag kommer på Förutom alla läger vi åker på/ska åka på Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 20 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2010 trillade ner lite snö från taket och ingen blev träffad. sen var det slut på snö på taket men vi fick åka hem ändå OCH DE VAR NAJS FÖR JAG SLAPP MIN 3TIMMARS FILMKUNSKAP <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 20 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2010 Vi hade inget att göra en dag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 20 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2010 (redigerat) Brandlarmet spökade ofta på gammla skolan. Då fick man slippa lite lektioner iaf. Redigerat 20 Augusti 2010 av Trinity Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 20 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2010 En moped åkte förbi när vi hade öppet fönster på kemin, vi sa att det luktade gas, och fick sluta :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 21 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2010 Var -39 en gång då fick vi fara hem :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johnossi Skrivet 21 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2010 Vi körde korridorsbowling med en rullande lärarstol, en person i stolen som klot samt random prylar som käglor. Klotet attackerade käglorna efter att spelare #1 skickat iväg klotet. Klotet träffar olyckligt med precision och flit. Klotet "skadar" sig. Klassen får skäll och gick hem. - Ok. Nej, men fett epic. Vi fick gå hem en hel dag för alla våra lärare skulle shoppa på Ullared, det var hur random som helst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 22 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2010 Vi fick gå hem en hel dag för alla våra lärare skulle shoppa på Ullared, det var hur random som helst.lol Enda som jag kan komma på var när det var strömavbrott här helt random på morgonen så alla så vi väntade och åkte till skolan typ halv elva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 22 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2010 Kommer inte ihåg något speciellt.. Men när jag gick i 1:an så slapp jag över halva dagen på skolan för att jag natten innan hade varit på röntgen till klockan 2. xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.