LOLOL Skrivet 23 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2010 Vad är det pinsammaste ni vart med om? Mitt pinsammaste minne var när jag råkade röra en killes penis när jag skulle ta upp en boll på rasten. (i sexan) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 23 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2010 Vad är det pinsammaste ni vart med om? Mitt pinsammaste minne var när jag råkade röra en killes penis när jag skulle ta upp en boll på rasten. (i sexan) Fan va bög du är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 23 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2010 Vet inte riktigt. Kan ha varit när jag råkade välta ut en vagn med tallrikar i skolans matsal för något år sedan. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 23 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2010 Vad är det pinsammaste ni vart med om? Mitt pinsammaste minne var när jag råkade röra en killes penis när jag skulle ta upp en boll på rasten. (i sexan) Fan va bög du är. Det är en tjej. Jo en gång så satt jag på ett prov i klassrummet det var alldeles tyst, det var ju prov. Jag hade lite tråkigt så jag satt och liksom andades in och ut med handen framför handen och sen så. PRUTT!!! Jag fick ett otroligt ljud och ALLA vände sig om och kolla på mig. Det hade varit okej om de skrattade eller fnissade men DE GJORDE INTE DET!! De bara kolla på mig i fem sekunder och fortsatte sedan med proven. Så där stod jag bortgjord, besviken och förvånad. Jag kunde liksom inte säga att jag inte pruttade på riktigt men.... Dumma dem i min klass. Hade ingen humor liksom, ska ta allt så allvarligt :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LOLOL Skrivet 23 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2010 Vad är det pinsammaste ni vart med om? Mitt pinsammaste minne var när jag råkade röra en killes penis när jag skulle ta upp en boll på rasten. (i sexan) Fan va bög du är. Jag är en tjej, ditt jackass. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KontaktaMig Skrivet 23 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2010 Jag har varit med om många pinsamma grejer, te x att fisa när alla i klassen sitter tysta :D. Det är ju lite pinsamt, ja. Det var väl det, jag kommer inte ihåg så mycket(för att jag kanske inte vill det heller ;) ). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 23 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2010 Vad är det pinsammaste ni vart med om? Mitt pinsammaste minne var när jag råkade röra en killes penis när jag skulle ta upp en boll på rasten. (i sexan) Fan va bög du är. Jag är en tjej, ditt jackass. Nej, du är en manga karaktär! :( Pinsammaste vet jag inte, men fisa i klassrummet är väl en klassiker :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ranjo Skrivet 23 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2010 När jag gick genom korridoren hade mitt skosnöre gått upp, så jag snubblade och TIMBER! :s Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Remington Skrivet 23 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2010 vet inte, kan ha varit när jag snubblade och stukade foten i en trappa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LOLOL Skrivet 23 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2010 Mitt pinsammaste minne var när jag råkade röra en killes penis när jag skulle ta upp en boll på rasten. (i sexan) Fan va bög du är. Jag är en tjej, ditt jackass. Nej, du är en manga karaktär! :( Jag är en vanlig människa som alla här på fuska.se! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 23 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2010 vet inte, kan ha varit när jag snubblade och stukade foten i en trappa!ägd Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nacke3000 Skrivet 23 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2010 Nar jag gick i ettan och 2 tjejer försökte dra av mig byxorna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.