majskolv Skrivet 21 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2010 Vad är det pinsammaste ni vart med om? Mitt pinsammaste minne var när jag råkade röra en killes penis när jag skulle ta upp en boll på rasten. (i sexan) Fan va bög du är. Jag är en tjej, ditt jackass. Men då var det väl inga problem? :-D eller? OnT: satt med några polare och kollade på film, mitt i filmen kommer mamma och säger att vi ska gå och lägga oss Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cubone Skrivet 22 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2010 hände en lite pinsammare sak idag: vi hade haft ute-gympa för sista gången och när vi e i omklädnings rummet latjar vi killar runt lite och springer ut i gympasalen med bara handdukar, och springer och skriker "jag e naken" (bara för skojjs skull asså), och då e det klart att en tjej öppnar dörren och kollar ut och ser oss :§.... lite pinigt..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yrte Skrivet 22 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2010 hände en lite pinsammare sak idag: vi hade haft ute-gympa för sista gången och när vi e i omklädnings rummet latjar vi killar runt lite och springer ut i gympasalen med bara handdukar, och springer och skriker "jag e naken" (bara för skojjs skull asså), och då e det klart att en tjej öppnar dörren och kollar ut och ser oss :§.... lite pinigt..... Tihi, va kul!!! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LOLOL Skrivet 10 December 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 10 December 2010 hände en lite pinsammare sak idag: vi hade haft ute-gympa för sista gången och när vi e i omklädnings rummet latjar vi killar runt lite och springer ut i gympasalen med bara handdukar, och springer och skriker "jag e naken" (bara för skojjs skull asså), och då e det klart att en tjej öppnar dörren och kollar ut och ser oss :§.... lite pinigt..... Va höll ni på med egentligen LOL En kille i lågstadiet vifta på sin penis mitt framför tjejerna inklusive mig :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Teozac Skrivet 12 December 2010 Rapport Dela Skrivet 12 December 2010 (redigerat) Hur fan runkar man i bryggan?! Såhär? ONT: Gjorde situps på gymmet och la en brakare... Redigerat 13 December 2010 av Hypnotoad Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 13 December 2010 Rapport Dela Skrivet 13 December 2010 En gång, när jag bar sju, då visste jag inte var SOS var, och när jag skulle ringa så funkade inte mitt simkort, och då kunde man inte ringa, utan bara SOS, och det trodde jag var en typ "Hjälp" grej av något slag. Så jag ringde till SOS och sa "Hej, det är något jättekonsigt som hänt min mobil!" Kvinnan i luren sa med allvarlig röst "men hit ringer du om du vill tala med polis, ambulans eller brandkåren." Det var så himla pinsamt. Jag bad om ursäkt, stängde av mobilen med ett klick och lade snopet ner den i skolväskan. Hur kan man vara så himla dum? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LOLOL Skrivet 13 December 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 13 December 2010 (redigerat) En gång, när jag bar sju, då visste jag inte var SOS var, och när jag skulle ringa så funkade inte mitt simkort, och då kunde man inte ringa, utan bara SOS, och det trodde jag var en typ "Hjälp" grej av något slag. Så jag ringde till SOS och sa "Hej, det är något jättekonsigt som hänt min mobil!"Kvinnan i luren sa med allvarlig röst "men hit ringer du om du vill tala med polis, ambulans eller brandkåren."Det var så himla pinsamt. Jag bad om ursäkt, stängde av mobilen med ett klick och lade snopet ner den i skolväskan.Hur kan man vara så himla dum? Man är ju ung och dum, som man säger. Fast nej, du är nog inte dum, du var ju sju år, jag visste inte heller var det var då.Jag visste inte ens vad "pervers" betydde när jag var 12. :blink: Pinsammaste var när jag var helt näck i skolan en hel dag och min lärare typ bara skällde ut mig inför alla i klassen och hela skolan :D och jag bara typ men vadå detta är ju en mans rättigheterWTF höll du på med? :P Det finns små tjejer som är för unga för sånt. Deras ögon blev väl stora och runda antar jag. Har svårt att tro att du verkligen gjorde så. Det var nog idag när en tjej bytte om med oss idag (fast hon inte fick för gympa läraren) och hon såg min balle :oVarför ville hon klä om med er?! Redigerat 21 December 2010 av LOLOL Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 13 December 2010 Rapport Dela Skrivet 13 December 2010 Det var nog idag när en tjej bytte om med oss idag (fast hon inte fick för gympa läraren) och hon såg min balle :oVilken lärare skulle låta en tjej klä om med killarna?! duh OnT: Kommer ärligt talat inte på något som är särskilt pinsamt, har väll släppt mig i klassrummet någon gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tomten Skrivet 25 December 2010 Rapport Dela Skrivet 25 December 2010 Var nere på stan med en kompis. Får syn på en tjock kvinna och säger " Fan vad tjock hon är! " Det var min kompis moster.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 25 December 2010 Rapport Dela Skrivet 25 December 2010 Var nere på stan med en kompis. Får syn på en tjock kvinna och säger " Fan vad tjock hon är! " Det var min kompis moster..HAHAHAHA!!! Sitter och garvar här alltså XD Btw: vet ej om jag har skrivit om detta men vi skulle ta tystläsning i klassrummet, och när det var som tystas, så fes jag. Och ingenn sån manlig prutt utan en lång pipig mes fis XDHela klassen garvade och jag kände mig as varm om kinderna och kollade ner i boken och skämdes som fan XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoonigan Skrivet 25 December 2010 Rapport Dela Skrivet 25 December 2010 jag och min kompis och hennes farsa var på konsum och skulle handla, å helt random tar hennes farsa upp en falukorv o skriker akta er en farlig korv.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox2 Skrivet 25 December 2010 Rapport Dela Skrivet 25 December 2010 jag och min kompis och hennes farsa var på konsum och skulle handla, å helt random tar hennes farsa upp en falukorv o skriker akta er en farlig korv....HAHAHAHAHAHAH Älskar din avtar LOL + Det pinsamma som hände dig xD offTopic Ni Behöver inte tro mig men jag var faktiskt näck i hela skolan xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.