Hoppa till innehåll

Pinsammaste Ni Vart Med Om?


LOLOL
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 188
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

En kille RÅKADE på nåt sett dra ner en annan killes byxa när vi spelade fotboll!

Kom inte på nåt om mig själv just nu så jag berättade denna historien!

Haha...kan han vart bög?

 

En gång så skrek en kille i min klass till hans bästa kompis i samma klass "Jag ska knulla dig hårt!"

Och jag bara var tvungen att peka på honom som sa det och skrika: "GAY!!"

Han blev så himla förbannad att jag fick cykla så snabbt jag kunde hem...

riskerade att bli slagen men det var jäkligt kul :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det pinsammaste som har hänt mig måste ha varit när jag va i tunisien och sprang in i en skit snygg tjej som bodde på samma hotell som jag :§

Väldigt många så kallade "pinsamma" saker i den här tråden som de flesta skulle drömma om att uppleva.

 

Nejmen, pinsammaste för mig...tja, jag pissade i sömnen när jag var 14. Förvisso bara mina föräldrar som fick reda på det, men ändock, känns inte normalt i den åldern :/

 

 

inte nu längre!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

En kille RÅKADE på nåt sett dra ner en annan killes byxa när vi spelade fotboll!

Kom inte på nåt om mig själv just nu så jag berättade denna historien!

Haha...kan han vart bög?

 

En gång så skrek en kille i min klass till hans bästa kompis i samma klass "Jag ska knulla dig hårt!"

Och jag bara var tvungen att peka på honom som sa det och skrika: "GAY!!"

Han blev så himla förbannad att jag fick cykla så snabbt jag kunde hem...

riskerade att bli slagen men det var jäkligt kul :D

 

Fin myt.

 

Kan la vara i 9:an man en brud kom in i vårat omklädningsrum, var lite seg då. (Var så underbart med varm vatten).

Men hon såg mig naken, waaah -.-

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Förra terminen när de va "morots stuvning" (lim med kokta morötter)

De va helt tyst i klassrummet och till slut BRAAAAAKKKKK!!!!!!!!!!!!!

de ekade på väggarna och hela klassen kollade på mej och sen sa en när den såg den som satt bredvid mej: "vilken färg har brandbilen" (inte till mej)

sen stack jag :(

 

En klassiker fast de va en BIG BANG!

 

Pinsammaste var när jag var helt näck i skolan en hel dag och min lärare typ bara skällde ut mig inför alla i klassen och hela skolan :D och jag bara typ men vadå detta är ju en mans rättigheter

 

:blink:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

detta forumet kanske inte hör till detta men vet ni om man kan spela vanliga ds spel till det nya nintendo 3ds?

 

Ja, det kan man. Tror jag. Men om du vill hålla dig till ämnet angående detta föreslår jag bara att du frågar detta på spelforumet eller Nintendo DS forumet.

 

En kille RÅKADE på nåt sett dra ner en annan killes byxa när vi spelade fotboll!

Kom inte på nåt om mig själv just nu så jag berättade denna historien!

 

Haha...kan han vart bög?

 

En gång så skrek en kille i min klass till hans bästa kompis i samma klass "Jag ska knulla dig hårt!"

Och jag bara var tvungen att peka på honom som sa det och skrika: "GAY!!"

Han blev så himla förbannad att jag fick cykla så snabbt jag kunde hem...

riskerade att bli slagen men det var jäkligt kul :D

 

Fin myt.

 

Kan la vara i 9:an man en brud kom in i vårat omklädningsrum, var lite seg då. (Var så underbart med varm vatten).

Men hon såg mig naken, waaah -.-

 

Det är ingen myt! Det har faktiskt hänt! Och vem säger inte att din historia kan vara en myt också?

 

Oj, jag glömde det konstigaste som hände när jag gick i ettan. Jag skulle till biblioteket, det var släckt men inte stängt där. Så var det några nior som hade sex där inne. :blink:

Jag var ju en liten 7-åring och jag kom på vad sex var när jag var ca 8-9 år, så jag hade inte en aning vad dom höll på med...

Redigerat av LOLOL
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

99% av hela tråden är rena lögner, jag fiser bättre än era historier (true story)

 

Idag var väl kul, skulle springa mot 16 bussen till Lindholmen, så tappar jag skon.

Det stämmer, kolla bara inläggen på denna sida.

Pinsamt att tappa skon och hela bussen kollar, huh?

 

En kille RÅKADE på nåt sett dra ner en annan killes byxa när vi spelade fotboll!

Kom inte på nåt om mig själv just nu så jag berättade denna historien!

 

Haha...kan han vart bög?

 

En gång så skrek en kille i min klass till hans bästa kompis i samma klass "Jag ska knulla dig hårt!"

Och jag bara var tvungen att peka på honom som sa det och skrika: "GAY!!"

Han blev så himla förbannad att jag fick cykla så snabbt jag kunde hem...

riskerade att bli slagen men det var jäkligt kul :D

Fin myt.

 

Kan la vara i 9:an man en brud kom in i vårat omklädningsrum, var lite seg då. (Var så underbart med varm vatten).

Men hon såg mig naken, waaah -.-

 

Det är ingen myt! Det har faktiskt hänt! Och vem säger inte att din historia kan vara en myt också?

 

Oj, jag glömde det konstigaste som hände när jag gick i ettan. Jag skulle till biblioteket, det var släckt men inte stängt där. Så var det några nior som hade sex där inne. :blink:

Jag var ju en liten 7-åring och jag kom på vad sex var när jag var ca 8-9 år, så jag hade inte en aning vad dom höll på med...

 

Och där ljög du igen.

Det är inte många som har sex i skolan, eller på bibliotek, där ska du vara TYST.

 

Sen vad du tror om min historia, är din tro.

Redigerat av ZnK
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...