Bart1 Skrivet 22 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2011 Det pinsammaste som jag kan komma på nu hände idag. Det var Fysik men jag var helt säker på att det var Kemi så jag fick hela klassen att byta till Kemiböckerna. Och när lektionen började så var det Fysik och alla+ läraren blev riktigt sura :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 22 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2011 Det pinsammaste som jag kan komma på nu hände idag. Det var Fysik men jag var helt säker på att det var Kemi så jag fick hela klassen att byta till Kemiböckerna. Och när lektionen började så var det Fysik och alla+ läraren blev riktigt sura :PPinsamt? I think not. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bart1 Skrivet 5 April 2011 Rapport Dela Skrivet 5 April 2011 Jo det var pinsamt när alla blev arga och såg rött mot mig :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CharlesIngvar Skrivet 8 April 2011 Rapport Dela Skrivet 8 April 2011 (redigerat) En pinsam sak hände mig idag i badhuset. när vi hade duchat och bytt om så skulle jag ta på mig mitt skärp till mina byxor. vad tror ni händer hela skärpet går sönder och kvar står gympa läraren + en av mina kompisar och bara What the fuck? lol Redigerat 8 April 2011 av CharlesIngvar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JePPe9 Skrivet 10 April 2011 Rapport Dela Skrivet 10 April 2011 (redigerat) 1. Gick i 5:an när detta hände. Jag och några kompisar hoppade in i några buskar och efter typ 5-6 hopp sliter en hård pinne upp typ 1dm brett och 1dm högt hål i min byxa. 2. Gick i 3:an när detta hände. Hade glömt låsa dörren på toa och lite senare kommer en tjej som var väldigt kär i mig som öppnade dörren, och där utanför såg man väldigt många personer som råglodde. 3. Cyklade nån gång förra året på sommaren och råkade ramla för att stänkskärmen gick sönder och typ sprängdes i flera bitar vid en affär på parkeringen som inte direkt var tom med personer. Redigerat 24 April 2011 av JePPe9 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CharlesIngvar Skrivet 12 April 2011 Rapport Dela Skrivet 12 April 2011 (redigerat) HAHAHA En Elev i min skola gjorde en pinsam sak idag xD När vi hade lagat Äggtoddy på Våran Lektion som heter enkla maträtter. Så sa En som hette Natalie att det smakade bajs. Då sa den andra eleven att då vill jag inte ha nånting. och vi andra bara Suck och vi sa till henne (som inte skulle ha nåt) men hon skulle fortfarande inte ha nåt. För hon påstod att bara för att Nathalie sagt att det smakade bajs så skulle den eleven inte ha nånting. Då blev vi alla såhär som bilden visar.untitled.bmp Redigerat 12 April 2011 av CharlesIngvar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 12 April 2011 Rapport Dela Skrivet 12 April 2011 (redigerat) HAHAHA En Elev i min skola gjorde en pinsam sak idag xD När vi hade lagat Äggtoddy på Våran Lektion som heter enkla maträtter. Så sa En som hette Natalie att det smakade bajs. Då sa den andra eleven att då vill jag inte ha nånting och vi andra bara Suck och vi sa till henne(som inte skulle ha nåt) att det var ett skämt men hon skulle ändå inte ha hahaha snacka om att hon gjorde bort sig xDTror du att du skulle kunna korta ner meningen lite för det blir väldigt svårt att läsa när du skriver så lågnt plus att du bara använder punkt en gång. Använd gärna skiljetecken också så blir det ännu mer läsbart för jag fattade inte riktigt så om du skulle kunna korta ner eller sätta skiljetecken så skulle det vara bättre för oss alla. ;) Redigerat 12 April 2011 av Majvor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woody Skrivet 14 April 2011 Rapport Dela Skrivet 14 April 2011 Tror du att du skulle kunna korta ner meningen lite för det blir väldigt svårt att läsa när du skriver så lågnt plus att du bara använder punkt en gång. Använd gärna skiljetecken också så blir det ännu mer läsbart för jag fattade inte riktigt så om du skulle kunna korta ner eller sätta skiljetecken så skulle det vara bättre för oss alla. ;)Jag förstod iaf vad han menade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Intense Skrivet 24 April 2011 Rapport Dela Skrivet 24 April 2011 (redigerat) Tror det var något om att en tjej sa att det smakade bajs och då ville inte en annan person äta det. Eller har jag fel? Går typ inte att läsa vad han skriver. Redigerat 24 April 2011 av WiipoD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OxO Skrivet 14 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2011 HAHAHA. En elev i min skola gjorde en pinsam sak idag! När vi hade lagat Äggtoddy på våran lektion som heter enkla maträtter, så sa en som heter Natalie att det smakade bajs. Då sa den andra eleven att den inte vill ha någonting. Och vi andra bara suckade och vi sa till henne (som inte skulle ha något) men hon skulle fortfarande inte ha något. För hon påstod att bara för att Nathalie sagt att det smakade bajs så skulle den eleven inte ha någonting Översatte det så gott jag kunde. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 22 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2011 Hur fan runkar man i bryggan?!Såhär?ONT: Gjorde situps på gymmet och la en brakare...Hände mig också en gång, fast jag skulle göra bakåt-kullerbyttaEn tjej i klassen sa "Du får ta i" och när jag tog i, släppte jag mig XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HollyDolly Skrivet 20 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2011 (redigerat) Min kille kom oplanerat hem till mig när jag inte var där för att lämna en present. Det var ju kul och gulligt men också hemskt pinsamt då jag upptäckte att det låg en trosa med en blodig binda på golvet i röran!!! Redigerat 20 Juli 2011 av HollyDolly Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.