TuggaBananWTF Skrivet 18 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2011 Pinsammaste var när min lillasyster (7år) sa Uppknullad Bäver skit högt när vi var i affären (och jag har inte lärt henne det ordet)... Hon har sakt det till min kompis också :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 18 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2011 Pinsammaste var när min lillasyster (7år) sa Uppknullad Bäver skit högt när vi var i affären (och jag har inte lärt henne det ordet)... Hon har sakt det till min kompis också :PDär fick jag mig ett gott skratt XD.Ja, barn lär sig snabbt nu för tiden XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pillshere Skrivet 26 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2011 Jag är klumpig, må jag säga. Mycket har hänt mig, men jag skriver bara 2 av dem. 1. Att springa runt i korridorerna i skolan och sjunga Bullet av Hollywood Undead högt medan lektioner pågår, inte en bra ide. En av mina kompisar hade lektion då och han har retat mig för detta i runt 6 månader nu eller så... 2. Ute och cyklar med skolan, vad kan gå fel? Jo, jag började tänka på nåt annat i 2 sekunder eller så, och när dessa sekunder har gått, märker jag att jag har lyckats cykla in i nån random fjortis (också på cykel, ingen blev skadad). Blir ju inte bättre av att hela klassen såg det... Detta verkar inte vara nåt som folk bryr sig om så mycket, vanligen skulle jag nästan mobbas sönder när sånt här händer. Tur det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
naabiz Skrivet 31 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2011 Lögn, du skulle aldrig klarat dig ens från hemmet naken. tro mig inte då men det är faktiskt sant on topic Var väl när jag råkade slå till min lärare på Käften vilket gjorde att vi fick sluta klockan 8.00 på morgonen XDhur fan 'råkar' man det? :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sp3xor Skrivet 6 September 2011 Rapport Dela Skrivet 6 September 2011 (redigerat) Pinsammaste jag vart med om var när jag och en kompis började sno massa reflexer som skolan gav till oss och i slutet så fick man en tjej i klassen att gråta samtidigt som jag fick krama henne när hela klassen såg det efter att jag var tvungen o ge dem tillbaka till alla som saknade en reflex :/.... Redigerat 6 September 2011 av sp3xor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OxO Skrivet 6 September 2011 Rapport Dela Skrivet 6 September 2011 När jag var hos min kompis så var det ett öppet mjölk paket vid trappan. Så jag sparkade ju såklart på den. O då kommer det ju mjölk över hela jävla trappan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 6 September 2011 Rapport Dela Skrivet 6 September 2011 Kanske inte det pinsammaste jag varit med om men en sak som var ganska pinsam hände i vintras när jag väntade på skolbussen hem. Jag skulle gå över vägen till busshållplatsen och mitt på vägen kliver jag på en isfläck och mina ben far upp i luften. Hela skolan står och asgarvar åt mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Grovsopan Skrivet 28 September 2011 Rapport Dela Skrivet 28 September 2011 Släppte mig i klassrummet så alla hörde <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 28 September 2011 Rapport Dela Skrivet 28 September 2011 (redigerat) EDIT . Redigerat 6 December 2011 av Videogame Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 22 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2011 (redigerat) Inte så pinsamt, men en "rolig" grej hände mig idag. Var på gymmet och sprang på löpbandet. Rummet var typ fullt, och mitt i allt lyckades mitt skosnöre på ena skon gå upp. Givetvis lyckades jag trampa på det och ramlade. Visserligen sa ingen något eller så, men kändes ändå lite "fult" så att säga. I efterhand var det bara en rolig grej, bortsett från att jag har fått brännsår över halva vänstra handflatan och över båda knäna... Redigerat 22 Oktober 2011 av ReMemberMe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SvenskaSpel Skrivet 27 November 2011 Rapport Dela Skrivet 27 November 2011 Min pappa fråga ifall han skulle skaffa mig en hora, efter som jag inte haft någon flickvän på sistone. Ps. Vi var på Island när han fråga! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 5 December 2011 Rapport Dela Skrivet 5 December 2011 Min pappa fråga ifall han skulle skaffa mig en hora, efter som jag inte haft någon flickvän på sistone. Ps. Vi var på Island när han fråga!O du tackade nej? :o :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.