SNUFFINATOR Skrivet 7 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2010 En kille RÅKADE på nåt sett dra ner en annan killes byxa när vi spelade fotboll! Kom inte på nåt om mig själv just nu så jag berättade denna historien! HAHA DET VAR EN LÅNG OCH BRA HISTORIA!!!! Kmr inte på något just nu ==(=(=((= Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LOLOL Skrivet 9 Oktober 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2010 En kille RÅKADE på nåt sett dra ner en annan killes byxa när vi spelade fotboll! Kom inte på nåt om mig själv just nu så jag berättade denna historien! Haha...kan han vart bög? En gång så skrek en kille i min klass till hans bästa kompis i samma klass "Jag ska knulla dig hårt!" Och jag bara var tvungen att peka på honom som sa det och skrika: "GAY!!" Han blev så himla förbannad att jag fick cykla så snabbt jag kunde hem... riskerade att bli slagen men det var jäkligt kul :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
toasten Skrivet 9 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2010 Det pinsammaste som har hänt mig måste ha varit när jag va i tunisien och sprang in i en skit snygg tjej som bodde på samma hotell som jag :§Väldigt många så kallade "pinsamma" saker i den här tråden som de flesta skulle drömma om att uppleva. Nejmen, pinsammaste för mig...tja, jag pissade i sömnen när jag var 14. Förvisso bara mina föräldrar som fick reda på det, men ändock, känns inte normalt i den åldern :/ inte nu längre! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 12 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2010 En kille RÅKADE på nåt sett dra ner en annan killes byxa när vi spelade fotboll! Kom inte på nåt om mig själv just nu så jag berättade denna historien! Haha...kan han vart bög? En gång så skrek en kille i min klass till hans bästa kompis i samma klass "Jag ska knulla dig hårt!" Och jag bara var tvungen att peka på honom som sa det och skrika: "GAY!!" Han blev så himla förbannad att jag fick cykla så snabbt jag kunde hem... riskerade att bli slagen men det var jäkligt kul :D Fin myt. Kan la vara i 9:an man en brud kom in i vårat omklädningsrum, var lite seg då. (Var så underbart med varm vatten). Men hon såg mig naken, waaah -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox2 Skrivet 12 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2010 (redigerat) Pinsammaste var när jag var helt näck i skolan en hel dag och min lärare typ bara skällde ut mig inför alla i klassen och hela skolan :D och jag bara typ men vadå detta är ju en mans rättigheter Redigerat 12 Oktober 2010 av 360Xbox2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fiskemast Skrivet 13 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2010 haha när jag storlipade en gång i skolan över något dumt och alla bara stirrade på mig som on jag va dum i huvudet :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
toasten Skrivet 17 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2010 Förra terminen när de va "morots stuvning" (lim med kokta morötter) De va helt tyst i klassrummet och till slut BRAAAAAKKKKK!!!!!!!!!!!!! de ekade på väggarna och hela klassen kollade på mej och sen sa en när den såg den som satt bredvid mej: "vilken färg har brandbilen" (inte till mej) sen stack jag :( En klassiker fast de va en BIG BANG! Pinsammaste var när jag var helt näck i skolan en hel dag och min lärare typ bara skällde ut mig inför alla i klassen och hela skolan :D och jag bara typ men vadå detta är ju en mans rättigheter :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 18 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2010 99% av hela tråden är rena lögner, jag fiser bättre än era historier (true story) Idag var väl kul, skulle springa mot 16 bussen till Lindholmen, så tappar jag skon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LOLOL Skrivet 18 Oktober 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2010 (redigerat) detta forumet kanske inte hör till detta men vet ni om man kan spela vanliga ds spel till det nya nintendo 3ds? Ja, det kan man. Tror jag. Men om du vill hålla dig till ämnet angående detta föreslår jag bara att du frågar detta på spelforumet eller Nintendo DS forumet. En kille RÅKADE på nåt sett dra ner en annan killes byxa när vi spelade fotboll! Kom inte på nåt om mig själv just nu så jag berättade denna historien! Haha...kan han vart bög? En gång så skrek en kille i min klass till hans bästa kompis i samma klass "Jag ska knulla dig hårt!" Och jag bara var tvungen att peka på honom som sa det och skrika: "GAY!!" Han blev så himla förbannad att jag fick cykla så snabbt jag kunde hem... riskerade att bli slagen men det var jäkligt kul :D Fin myt. Kan la vara i 9:an man en brud kom in i vårat omklädningsrum, var lite seg då. (Var så underbart med varm vatten). Men hon såg mig naken, waaah -.- Det är ingen myt! Det har faktiskt hänt! Och vem säger inte att din historia kan vara en myt också? Oj, jag glömde det konstigaste som hände när jag gick i ettan. Jag skulle till biblioteket, det var släckt men inte stängt där. Så var det några nior som hade sex där inne. :blink: Jag var ju en liten 7-åring och jag kom på vad sex var när jag var ca 8-9 år, så jag hade inte en aning vad dom höll på med... Redigerat 18 Oktober 2010 av LOLOL Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cubone Skrivet 18 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2010 Det var nog idag när en tjej bytte om med oss idag (fast hon inte fick för gympa läraren) och hon såg min balle :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 18 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2010 Det var nog idag när en tjej bytte om med oss idag (fast hon inte fick för gympa läraren) och hon såg min balle :oBara att säga "här finns inget att se.. seriöst, det är helt tomt!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 21 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2010 (redigerat) 99% av hela tråden är rena lögner, jag fiser bättre än era historier (true story) Idag var väl kul, skulle springa mot 16 bussen till Lindholmen, så tappar jag skon. Det stämmer, kolla bara inläggen på denna sida. Pinsamt att tappa skon och hela bussen kollar, huh? En kille RÅKADE på nåt sett dra ner en annan killes byxa när vi spelade fotboll! Kom inte på nåt om mig själv just nu så jag berättade denna historien! Haha...kan han vart bög? En gång så skrek en kille i min klass till hans bästa kompis i samma klass "Jag ska knulla dig hårt!" Och jag bara var tvungen att peka på honom som sa det och skrika: "GAY!!" Han blev så himla förbannad att jag fick cykla så snabbt jag kunde hem... riskerade att bli slagen men det var jäkligt kul :D Fin myt. Kan la vara i 9:an man en brud kom in i vårat omklädningsrum, var lite seg då. (Var så underbart med varm vatten). Men hon såg mig naken, waaah -.- Det är ingen myt! Det har faktiskt hänt! Och vem säger inte att din historia kan vara en myt också? Oj, jag glömde det konstigaste som hände när jag gick i ettan. Jag skulle till biblioteket, det var släckt men inte stängt där. Så var det några nior som hade sex där inne. :blink: Jag var ju en liten 7-åring och jag kom på vad sex var när jag var ca 8-9 år, så jag hade inte en aning vad dom höll på med... Och där ljög du igen.Det är inte många som har sex i skolan, eller på bibliotek, där ska du vara TYST. Sen vad du tror om min historia, är din tro. Redigerat 21 Oktober 2010 av ZnK Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.