Hoppa till innehåll

Facebook


Layton
 Dela

Har du facebook?  

102 medlemmar har röstat

Du har inte behörighet att rösta eller se resultaten från denna omröstningen. Vänligen logga in eller bli medlem för att rösta.

Rekommendera inlägg

Jo, man kan visst jämföra fuska.se med facebook i det avseendet. Varför är man normal om man har fuska.se men inte normal om man har facebook? Det lät nästan som att du påstod att det var för att facebook hade hundratals miljoner användare som det var mindre normalt att ha fb.

Släpp det. Poängen är att det skulle kunna funka att säga "vilken normal jävel har fuska.se?" eftersom det inte är så många som har det. (Nu påstår jag inte att alla är onormala-.-) Men det skulle däremot inte funka att säga "vilken normal jävel har Facebook" eftersom de flesta har det. Fast nu kom jag på att jag inte har någon statisktik för det. Men de allra flesta ungdomar har det skulle jag vilja påstå, och då är det alltså inte onormal, utan snarare tvärt om. Nu släpper vi detta tycker jag...
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 70
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Jo, men det är ju exakt vad jag har försökt säga. :P

Jag trodde du tyckte tvärtemot (att döma av vem du kommenterade), alltså att facebook var onormalt och fuska.se var normalt.

Jag förstod det, eftersom jag själv missuppfattade det från början.... Jag uppfattade de två kommentarerna som "Alla normala har ju Facebook" och sen kommer hiphopmannen och säger "Det är ju som att säga att alla normala "har" fuska.se". Då tyckte jag helt enkelt inte man kunde jämföra de två sidorna på det sättet :P

Det hela var en missförståelse xD

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...