wubo Skrivet 13 September 2010 Rapport Dela Skrivet 13 September 2010 ja och vad är felet med det? Alla människor är olika. Felet är när det går ut över andra. men palla bry sig då Hur kul tror du det var för killen som vart sparkad? eller dom som vart inlåsta? Ska dom palla bry sig eller? dom som blev inlåsta av en tjej tyckte jag vara ganska kul, men han som blev sparkad kanske var lite sjukt. Men troligen gjorde han ju något förre det hände Visst som du sa är alla olika, och därför tycker alla kanske inte att det är lika kul som du. nej kanske det. men att kalla en person sjuk i huvudet bara för det är väldigt lågt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 13 September 2010 Rapport Dela Skrivet 13 September 2010 Nej, går i gymnasiet och slipper alla idioter från grundskolan.This Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 13 September 2010 Rapport Dela Skrivet 13 September 2010 Nej, går i gymnasiet och slipper alla idioter från grundskolan.Finns idioter på gymnasiet också. :PFast dem brukar väl hamna på fordonsprogrammet och liknande.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Afrokines Skrivet 13 September 2010 Rapport Dela Skrivet 13 September 2010 ja och vad är felet med det? Alla människor är olika.Nu syftar inte jag på folk som är sjuka (som har en sjukdom etc). Utan sådana som kränker andra människor etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 13 September 2010 Rapport Dela Skrivet 13 September 2010 (redigerat) ja och vad är felet med det? Alla människor är olika.Nu syftar inte jag på folk som är sjuka (som har en sjukdom etc). Utan sådana som kränker andra människor etc. jo det fattar jag väl. men det är kul att driva med sånna människor. Redigerat 13 September 2010 av kakmonstret Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LOLOL Skrivet 13 September 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 13 September 2010 ja och vad är felet med det? Alla människor är olika. Felet är när det går ut över andra. men palla bry sig då Hur kul tror du det var för killen som vart sparkad? eller dom som vart inlåsta? Ska dom palla bry sig eller? dom som blev inlåsta av en tjej tyckte jag vara ganska kul, men han som blev sparkad kanske var lite sjukt. Men troligen gjorde han ju något förre det hände Ja, men hon har ett socialt problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 13 September 2010 Rapport Dela Skrivet 13 September 2010 Nej, går i gymnasiet och slipper alla idioter från grundskolan.Jag längtar dit. I princip alla i min skola är "gangsters", alltså skolkar, röker, snusar, dricker, svär 24/7, drygar sig osv osv. Allihopa gör det förutom mina kompisar. Så jävla irriterande att se en 7:a som går runt med häng, överdrivet stor t-shirt, snus och svär till allt och alla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 13 September 2010 Rapport Dela Skrivet 13 September 2010 Nej, går i gymnasiet och slipper alla idioter från grundskolan.Jag längtar dit. I princip alla i min skola är "gangsters", alltså skolkar, röker, snusar, dricker, svär 24/7, drygar sig osv osv. Allihopa gör det förutom mina kompisar. Så jävla irriterande att se en 7:a som går runt med häng, överdrivet stor t-shirt, snus och svär till allt och alla. Nejmen, är du möjligtvis samma person som jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 13 September 2010 Rapport Dela Skrivet 13 September 2010 Har en kille som är sjuk, men han är sjuk på ett lite roligt sätt annars går jag i en riktigt bra klass, där det inte finns så mycket sjuka Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
williamren Skrivet 13 September 2010 Rapport Dela Skrivet 13 September 2010 För många för att räkna upp här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 13 September 2010 Rapport Dela Skrivet 13 September 2010 Nej, går i gymnasiet och slipper alla idioter från grundskolan.This This x2 Annars så minns man när man gick i 9an, usch. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Riolu Skrivet 14 September 2010 Rapport Dela Skrivet 14 September 2010 I min förra klass gick det en riktig idiot... Han var så jäkla puckad att det inte går att beskriva med ord :verymad: . Tack gode gud för att han har slutat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.