Sandflygaren Skrivet 18 September 2010 Rapport Dela Skrivet 18 September 2010 När jag är 99,9 ska jag råna en vapenaffär, förinta all metal-propaganda och döda alla Justin Bieber fans, sedan när jag är 100 år ska jag skjuta Fredrik Reinfeldt och sedan ska jag göra en backflip ner för Golden Gate och då ska jag förinta allt det onda på jorden sedan ska jag upp till Sankte Per :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 18 September 2010 Rapport Dela Skrivet 18 September 2010 När jag är 99,9 ska jag råna en vapenaffär, förinta all metal-propaganda och döda alla Justin Bieber fans, sedan när jag är 100 år ska jag skjuta Fredrik Reinfeldt och sedan ska jag göra en backflip ner för Golden Gate och då ska jag förinta allt det onda på jorden sedan ska jag upp till Sankte Per :D...Så när du är ungefär 99 år och 11 månader ska du begå stöld och massmord, och 36,5 dagar senare ska du skjuta en grav, sedan förinta världens ondska genom att hoppa med de få muskler du har kvar med nog med kraft för att snurra ett helt varv innan du landar (svårare än vad man tror om man är hundra år gammal) för att sedan bli nedskickad till helvetet för att du stal och begick massmord? Förutsatt att Fredrik Reinfeldt inte lever till sin 130-årsdag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 18 September 2010 Rapport Dela Skrivet 18 September 2010 Hela tråden är full av halv-deprimerade ungar som vill ha uppmärksamhet. Jag lider av en mild (?) depression själv men inte fan talar jag om självmord som om det vore fine and dandy för det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandflygaren Skrivet 18 September 2010 Rapport Dela Skrivet 18 September 2010 När jag är 99,9 ska jag råna en vapenaffär, förinta all metal-propaganda och döda alla Justin Bieber fans, sedan när jag är 100 år ska jag skjuta Fredrik Reinfeldt och sedan ska jag göra en backflip ner för Golden Gate och då ska jag förinta allt det onda på jorden sedan ska jag upp till Sankte Per :D...Så när du är ungefär 99 år och 11 månader ska du begå stöld och massmord, och 36,5 dagar senare ska du skjuta en grav, sedan förinta världens ondska genom att hoppa med de få muskler du har kvar med nog med kraft för att snurra ett helt varv innan du landar (svårare än vad man tror om man är hundra år gammal) för att sedan bli nedskickad till helvetet för att du stal och begick massmord? Förutsatt att Fredrik Reinfeldt inte lever till sin 130-årsdag. Ja vadå då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 18 September 2010 Rapport Dela Skrivet 18 September 2010 När jag är 99,9 ska jag råna en vapenaffär, förinta all metal-propaganda och döda alla Justin Bieber fans, sedan när jag är 100 år ska jag skjuta Fredrik Reinfeldt och sedan ska jag göra en backflip ner för Golden Gate och då ska jag förinta allt det onda på jorden sedan ska jag upp till Sankte Per :D ...Så när du är ungefär 99 år och 11 månader ska du begå stöld och massmord, och 36,5 dagar senare ska du skjuta en grav, sedan förinta världens ondska genom att hoppa med de få muskler du har kvar med nog med kraft för att snurra ett helt varv innan du landar (svårare än vad man tror om man är hundra år gammal) för att sedan bli nedskickad till helvetet för att du stal och begick massmord? Förutsatt att Fredrik Reinfeldt inte lever till sin 130-årsdag. Ja vadå då? ba undra asså Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 18 September 2010 Rapport Dela Skrivet 18 September 2010 dö i sjukdom sen vill jag ha skrivet på min grav "vad var det jag sa." Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RUUMPA Skrivet 19 September 2010 Rapport Dela Skrivet 19 September 2010 The life is too short. I will die when I am too old, in some disease. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GZT Skrivet 19 September 2010 Rapport Dela Skrivet 19 September 2010 Jag kommer skjuta mig själv som i The Deer Hunter, antagligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hemulen Skrivet 19 September 2010 Rapport Dela Skrivet 19 September 2010 Peta mig i ögat tills jag dör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 20 September 2010 Rapport Dela Skrivet 20 September 2010 Nah, jag vet att jag skrev innan, men jag ångrade mig. Jag vill inte dö alls. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 20 September 2010 Rapport Dela Skrivet 20 September 2010 (redigerat) Jag ska fan dö i en pizza-ätar-tävling :) EDIT: Nejfan, pizza är inte gott. Kanske typ.. hamburgare. Redigerat 20 September 2010 av a1exander Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
anonym0 Skrivet 20 September 2010 Rapport Dela Skrivet 20 September 2010 jag ska drunkna i coca cola Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.