knark Skrivet 25 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2012 Jackass 2,5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Signify Skrivet 26 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2012 Inception Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 27 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2012 The Dark Knight Rises, galet bra film. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Signify Skrivet 27 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2012 The Dark Knight Rises, galet bra film.Same och håller med. Får faktiskt säga att jag tycker den var bäst i trilogin. Får ta och se den på bio igen tror jag. YOUR PUNISHMENT MUST BE MORE SEVERE.WHEN GOTHAM IS IN ASHES, YOU HAVE MY PERMISSION TO DIE *rysningar* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 28 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2012 The Hurt Locker. Riktig bra! 10/10 Så kolla upp den om ni inte sett den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 29 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2012 (redigerat) The Dark Knight Rises, galet bra film.Fan vad sugen man är på att se The Dark Knight Rises, men det kommer bli av att se den nästa vecka iaf! :D OnT: Ocean's Twelve Redigerat 29 Juli 2012 av zazaza Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 29 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2012 Sjätte Sinnet, ruskigt bra film! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rovarkungen Skrivet 30 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2012 The Fighter. Rätt bra film. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 30 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2012 Brides Maids ;: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 30 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2012 Såg Hajen igår på TV. Den var väl okej, ingenting jag funderar på att se igen direkt. Men den ingår ju i filmkanon så nån gång är man väl tvungen att se den. Såg The Dark Knight Rises på bio också, ett par dagar innan premiären i Sverige. Den var rätt bra, men jag gillade definitivt The Dark Knight bättre. Anledningen är att Jokern var den stora behållningen i förra filmen, en väldigt intressant karaktär som ensam gör hela filmen värd att se ett flertal gånger. Bane hade inte lika stor plats (och visade sig dessutom inte vara den riktiga skurken) och Catwoman alldeles för mycket. Hade fokusen förflyttats på Bane, hans personlighet, dåd och bakgrund hade jag lätt kunnat ge filmen högre betyg. Allt som allt ett ganska bra avslut på trilogin ändå. Gillade Jonathan Cranes (Scarecrow) inhopp som rättsskipare i Gothams domstol. :D Så länge de inte väljer att göra en Batman & Robin-uppföljare... det vill jag INTE se. :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 30 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2012 The Gray. Lite småpsykologisk överlevnadsfilm där Liam Neesom mfl. jagas genom Alaskas vildmarker av vargar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 1 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2012 The Dark Knight Rises, helvette vad bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.