LOLOL Skrivet 31 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2011 The Pirates Of Caribbean: På Farliga Havsvatten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 31 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2011 Jalla! Jalla! Skön svensk film. =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 31 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2011 School of Rock var den allra senaste man såg, men innan dess hade man sett 5 filmer till efter varandra. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blest Skrivet 6 November 2011 Rapport Dela Skrivet 6 November 2011 The Son of No One Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 6 November 2011 Rapport Dela Skrivet 6 November 2011 Stinsen brinner, filmen alltså. Så fruktansvärt underbar film ! Feelgood så att det bara skriker om det ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maggi Skrivet 7 November 2011 Rapport Dela Skrivet 7 November 2011 Senast såg jag Click! Jag trodde att det skulle vara en komedi som skulle få mig att skratta massor. Istället fick den mig att gråta krokodiltårar. Så dumt att han skulle dööö! Mina kompisar fattade ingenting. "Vad är det som är sorgligt, det är ju en komedi?" :P Vi prövade filmtjänsten lovefilm.se och tyckte det fungerade super bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 8 November 2011 Rapport Dela Skrivet 8 November 2011 (redigerat) Använd spoilertags Maggi. Senaste filmen jag såg var Halloween (1978). Bra film att se på halloween. :D Redigerat 8 November 2011 av 360Xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klayett Skrivet 8 November 2011 Rapport Dela Skrivet 8 November 2011 Kollade på lite Bert idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheChick Skrivet 8 November 2011 Rapport Dela Skrivet 8 November 2011 The shining. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 14 November 2011 Rapport Dela Skrivet 14 November 2011 Paul, grymt bra och rolig film. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 17 November 2011 Rapport Dela Skrivet 17 November 2011 Windtalkers. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 17 November 2011 Rapport Dela Skrivet 17 November 2011 Conan (2011) Tyckte den var bra, blodig som fan. :D Stakeland Tyckte den var helt okej, ganska tråkig ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.