knark Skrivet 1 Augusti 2012 Rapport Skrivet 1 Augusti 2012 American Pie ReunionDen är rolig. Scary Movie Citera
Skurken Skrivet 2 Augusti 2012 Rapport Skrivet 2 Augusti 2012 Kill Bill tror jag... Nej det var ju Batman på bio!! Bra film, kasst slut. Citera
zazaza Skrivet 3 Augusti 2012 Rapport Skrivet 3 Augusti 2012 (redigerat) Men in black 3, den var bättre än vad jag trodde. Redigerat 3 Augusti 2012 av zazaza Citera
Raptomex Skrivet 5 Augusti 2012 Rapport Skrivet 5 Augusti 2012 (redigerat) American Pie: Reunion. Awesome ~~! Precis som American Pie 1,2 & 3. 5/5 Ghost Rider: Spirit of Vengeance Hade gärna sett honom köra ned från skyskrapor och dylikt. Hela filmen rakt igenom kändes "halvdant". 2/5 Redigerat 5 Augusti 2012 av Raptomex Citera
Guggo Skrivet 5 Augusti 2012 Rapport Skrivet 5 Augusti 2012 Mission Impossible: Ghost Protocol Bra actionfilm. Tom Cruise spränger saker och skjuter. Bättre en den förra Mission Impossiblefilmen om ni frågar mig. Drive Helt ok film. Ryan Gosling är lite tråkig, men Ron Perlman var bra. The Kings Speech Såg den för fjärde gången idag. Fortfarande helt fantastisk film. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.