zazaza Skrivet 25 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2012 Salt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 25 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2012 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 25 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2012 Aah, klassiska filmposters. Det är nästan så man vill se på Hitchcock eller nån bara för att kunna posta dem här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 26 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2012 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 26 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2012 Back to the future, alltid lika bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Signify Skrivet 26 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2012 The Cabin in the Woods. Intressant film. Väldigt udda mot vad jag hade förväntat mig. Tyckte de sista ~5 minutrarna av filmen spårade ur lite för mycket, annars var den helt klart sevärd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 29 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2012 Hunger Games, den var trevlig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 31 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2012 Contraband. 3/5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 31 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2012 Contraband 7/10 Tycker att den va ganska spännande Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 31 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2012 (redigerat) Hamilton. Kändes rätt B Ryssarna kan såklart inte träffa,medan calle plockar dom en och en i san james bond anda. Svenskarna använder M-16 och UZI. Flygplanen som lyfter från hangarfartyget har bara extra tankar och AA missiler när dom ska gå ut på markattack. Det lyfter ett F-18 och ett F-14,som senare blir 2 F-14 som blir till två Mig-29or :_ En av PLO soldaterna kastar en handgrant flera hundra meter. Plus all jävla eld i explosionerna. Trodde den skulle vara mycket bättre. Redigerat 31 Augusti 2012 av Northwest Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 1 September 2012 Rapport Dela Skrivet 1 September 2012 (redigerat) Robin Hood, den där nya Robin Hood filmen med en skäggig typ. Den var bra. Redigerat 2 September 2012 av zazaza Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Signify Skrivet 1 September 2012 Rapport Dela Skrivet 1 September 2012 Back to the Future. En av mina favorit trilogier, riktigt jävla sköna filmer asså. GREAT SCOTT! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.