knark Skrivet 2 September 2012 Rapport Dela Skrivet 2 September 2012 Back to the Future. En av mina favorit trilogier, riktigt jävla sköna filmer asså. GREAT SCOTT! :DKollade på 1an igår, blir 2an idag :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 2 September 2012 Rapport Dela Skrivet 2 September 2012 Back to the Future. En av mina favorit trilogier, riktigt jävla sköna filmer asså. GREAT SCOTT! :DHahah, den är fan grym. Det var faktiskt inte längesen alls jag kollade igenom alla. :D OnT: Såg Bourne Legacy på bio idag, med ny skådespelare och allt. Men den var bra ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 5 September 2012 Rapport Dela Skrivet 5 September 2012 21 jump street. 3/5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Signify Skrivet 5 September 2012 Rapport Dela Skrivet 5 September 2012 Hahah, den är fan grym. Det var faktiskt inte längesen alls jag kollade igenom alla. :D OnT: Såg Bourne Legacy på bio idag, med ny skådespelare och allt. Men den var bra ändå.Såg alla tre Back to the Future under helgen, riktigt bra grejer. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 5 September 2012 Rapport Dela Skrivet 5 September 2012 A Good Old Fashioned Orgy, ja en till film med ett trevligt gäng som festar. Fast nu är det ett gäng 30 åringar som har varit bästa vänner sen college. Man hör väl på namnet vad som kan tänkas hända. Hahah, men den är trevlig. Kanske lite tjatigt med alla dessa filmer. Men va fan, härlig var den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 6 September 2012 Rapport Dela Skrivet 6 September 2012 Léon: The Professional Tyckte den var rätt cool. Léon själv lyckades vara både lite av en dörrmatta och extremt badass på samma gång. Gary Oldman briljerar som antagonistisk korrupt polis med narkotikaberoende och böjelse för Beethoven. Var det någon mer än jag som tog Léons mjölkdrickande plus Stans drogmissbruk och kärlek till klassisk musik som referenser till A Clockwork Orange? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 6 September 2012 Rapport Dela Skrivet 6 September 2012 Léon: The Professional Tyckte den var rätt cool. Léon själv lyckades vara både lite av en dörrmatta och extremt badass på samma gång. Gary Oldman briljerar som antagonistisk korrupt polis med narkotikaberoende och böjelse för Beethoven. Var det någon mer än jag som tog Léons mjölkdrickande plus Stans drogmissbruk och kärlek till klassisk musik som referenser till A Clockwork Orange?Léon är en av mina absoluta favoritfilmer! Mjölken och den klassiska musiken har jag inte tänkt på, men jag antar att man kan tolka det som en referens. Gary Oldman är helt underbar i sin roll! Jean Reno spelar också väldigt bra. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 7 September 2012 Rapport Dela Skrivet 7 September 2012 Léon: The Professional Tyckte den var rätt cool. Léon själv lyckades vara både lite av en dörrmatta och extremt badass på samma gång. Gary Oldman briljerar som antagonistisk korrupt polis med narkotikaberoende och böjelse för Beethoven. Var det någon mer än jag som tog Léons mjölkdrickande plus Stans drogmissbruk och kärlek till klassisk musik som referenser till A Clockwork Orange?Glöm inte Natalie Portman i en av sina första filmroller! Och mjölken/den klassiska musiken stör mig lite (men bara lite, det är en grym film). Det känns kliché på något sätt. Särskilt antagonisten som gillar klassisk musik. Jag såg om The Untouchables igår. Fortfarande bra film! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 16 September 2012 Rapport Dela Skrivet 16 September 2012 The Expendables 2, den var nice. Alla gamla goa skådespelare spelar sina roller bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 16 September 2012 Rapport Dela Skrivet 16 September 2012 (redigerat) 21 Jump Street, Ice Cube gör filmen. 3/5 Don't Be a Menace to South Central While Drinking Your Juice in the Hood, lätt en av dom roligaste filmerna jag sett. 4/5 Redigerat 16 September 2012 av Draghguggwhor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 20 September 2012 Rapport Dela Skrivet 20 September 2012 Donnie Darko, fan vad bra! Älskar den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 23 September 2012 Rapport Dela Skrivet 23 September 2012 Paranormal Activity 3. Sög 2/10 Men in black 3. Rolig film, Boris är söt. 6/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.