Arcane Skrivet 5 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2010 jag håller med rememberme det låter bara bättre och bättre.däremot är det faktist inte alla p12s som gör sånt jag är oftast seriös och inte är jag spammare heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 5 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2010 jag håller med rememberme det låter bara bättre och bättre.däremot är det faktist inte alla p12s som gör sånt jag är oftast seriös och inte är jag spammare hellerPrecis. Jag tycker inte att man ska klaga på någons ålder. Sen om man gillar personens beteende så är det en annan sak, men jag tycker bara att det är tråkigt att folk klagar på åldern. Visst, oftast är äldre personer mer mogna, men vissa yngre är också mer mogna än de äldre här på sidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 5 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2010 Jag tycker som sagt att + är en bra idé. har vi några bra argument på varför det är dåligt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 8 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2010 Angående detta så har vi haft ett liknande system innan som fungerade dåligt, då var det att man kunde betygsätta själva medlemmen. Tanken är att forumet skall uppgraderas fram mot årsskiftet och då är det möjligt att något sådant system införs på prov. Dock måste det undersökas närmare innan ett beslut tas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 8 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2010 (redigerat) Om man är rädd för missbruk kan man väl göra så att man måste skriva in varför man röstar som man gör, och att man sedan kan anmäla dessa röster om de är felaktiga (väldigt liknande inläggssystemet)? Redigerat 8 Oktober 2010 av Chagi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 8 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2010 Tycker det räcker med att man kan gilla/tummen upp. Ett förslag är att göra så att man inte kan gilla mer än en gång per halv minut eller liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 8 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2010 Eller, så skiter man helt enkelt i det och slutar lägga in fler onödiga funktioner som bara krånglar till det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 8 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2010 Varför är det onödigt? Jag har många gånger velat uttrycka att jag håller med någon men avstått eftersom det skulle klassas som ett onödigt inlägg (jag tror flera tänker samma sak, men ändå skriver inlägget vilket leder till fler onödiga inlägg). Speciellt i debattforumet. Om vi får en sådan funktion tycker jag att den inte ska vara anonym. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 8 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2010 Tycker det räcker med att man kan gilla/tummen upp. Ett förslag är att göra så att man inte kan gilla mer än en gång per halv minut eller liknande.Eller så gör man som så att man bara kan "gilla" ett inlägg en gång totalt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 8 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2010 Men det är ju självklart att man bara ska kunna göra det en gång :P Menade att man ska ha tidsgräns för att någon inte ska roa sig med att gilla alla inlägg i en tråd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 8 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2010 Varför är det onödigt? Jag har många gånger velat uttrycka att jag håller med någon men avstått eftersom det skulle klassas som ett onödigt inlägg (jag tror flera tänker samma sak, men ändå skriver inlägget vilket leder till fler onödiga inlägg). Speciellt i debattforumet. Om vi får en sådan funktion tycker jag att den inte ska vara anonym. För att det inte behövs. Du säger att du avstår från att skriva ibland för att det skulle vara ett onödigt inlägg. Du klarar väl dig ändå, eller känner du att du absolut måste kommentera precis allt? Fuska.se behöver inte fler funktioner. Frågar man mig så borde man ta bort, inte lägga till ännu fler, som ger fler regler, och mer jävla krångel. Seriöst. Sluta :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 8 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2010 Jodå, jag klarar mig utan det. Jag vill ha det för att det tillför något till sidan och inte för att det är nödvändigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.