Hoppa till innehåll

En Liten Idé Till Admin.


CHORDAZBA
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 75
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

jag håller med rememberme det låter bara bättre och bättre.däremot är det faktist inte alla p12s som gör sånt jag är oftast seriös och inte är jag spammare heller

Precis. Jag tycker inte att man ska klaga på någons ålder. Sen om man gillar personens beteende så är det en annan sak, men jag tycker bara att det är tråkigt att folk klagar på åldern. Visst, oftast är äldre personer mer mogna, men vissa yngre är också mer mogna än de äldre här på sidan.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Angående detta så har vi haft ett liknande system innan som fungerade dåligt, då var det att man kunde betygsätta själva medlemmen. Tanken är att forumet skall uppgraderas fram mot årsskiftet och då är det möjligt att något sådant system införs på prov. Dock måste det undersökas närmare innan ett beslut tas.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om man är rädd för missbruk kan man väl göra så att man måste skriva in varför man röstar som man gör, och att man sedan kan anmäla dessa röster om de är felaktiga (väldigt liknande inläggssystemet)?

Redigerat av Chagi
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Varför är det onödigt? Jag har många gånger velat uttrycka att jag håller med någon men avstått eftersom det skulle klassas som ett onödigt inlägg (jag tror flera tänker samma sak, men ändå skriver inlägget vilket leder till fler onödiga inlägg). Speciellt i debattforumet.

 

Om vi får en sådan funktion tycker jag att den inte ska vara anonym.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Varför är det onödigt? Jag har många gånger velat uttrycka att jag håller med någon men avstått eftersom det skulle klassas som ett onödigt inlägg (jag tror flera tänker samma sak, men ändå skriver inlägget vilket leder till fler onödiga inlägg). Speciellt i debattforumet.

 

Om vi får en sådan funktion tycker jag att den inte ska vara anonym.

För att det inte behövs. Du säger att du avstår från att skriva ibland för att det skulle vara ett onödigt inlägg. Du klarar väl dig ändå, eller känner du att du absolut måste kommentera precis allt?

 

Fuska.se behöver inte fler funktioner. Frågar man mig så borde man ta bort, inte lägga till ännu fler, som ger fler regler, och mer jävla krångel. Seriöst. Sluta :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...