Johnossi Skrivet 28 September 2010 Rapport Dela Skrivet 28 September 2010 Då borde det ju bli en VARNING om man ska gå enligt ett regelrättsystem? Så då en moderator tycker att någon tryckt på fel knapp mellan tumme upp och tumme ner så får dem en varning?. Det är inte bra. Nej, men om tolvorna börjar massrösta. Shit alltså Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 28 September 2010 Rapport Dela Skrivet 28 September 2010 Varken tummen ner eller rep-system skulle funka bra på denna sidan... Varför då? för att alla omogna kioskmongon kommer att välja tummen ner bara för att jävlas. Fuck dom. Pallar inte massquota så jag tar allt här. Lynott; ursäkta mitt rage, du har en poäng. ZnK; venne om du skrev den första meningen till mig så kan inte skriva tillbaka. :P FreakyStyley; då kan vi nämligen införa ett system där man ser hur många tumme-ner en viss medlem ger, och om vi ser "GoranPersonErBest" som har gett ungefär 900 tumme-ner och registerade sig för en timma sen, så kan vi stänga av den medlemmen. Det är dags för folk att visa sina lite mognare sidor, jag försöker göra så gott jag kan, och om JAG kan så kan verkligen du. (du är inte en specifik person, det var menat till den lite mer omognare) Skrev till dig ja, fattar inte din poäng. ;p Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 28 September 2010 Rapport Dela Skrivet 28 September 2010 Börjar faktsikt tycka att ideén börjar låta bättre och bättre. Som många andra sagt så är det ju bara att ge varningar/banna de medlemmar (a.k.a idioter) som missbrukar funktionen. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 28 September 2010 Rapport Dela Skrivet 28 September 2010 Tror inte det skulle vara något som gör så att spammare avstår från att lägga in helt betydelselösa inlägg, snarare tvärtom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KeeperofMee Skrivet 4 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2010 Bra Ide man borde få sätta in dom om man ville Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 4 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2010 Tror inte det skulle vara något som gör så att spammare avstår från att lägga in helt betydelselösa inlägg, snarare tvärtom.What sense does that make? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Afrokines Skrivet 4 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2010 Man kan ju göra så att man bara kan rösta på ett inlägg en enda gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 4 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2010 Man kan ju göra så att man bara kan rösta på ett inlägg en enda gång.Det är inte så de menar. Jag tror de menar att det finns vissa som kommer rösta neråt på alla inlägg de ser, för att irriteras. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Afrokines Skrivet 4 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2010 Ja, men en röst spelar ju inte jätte-stor roll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 4 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2010 Ja, men en röst spelar ju inte jätte-stor roll.Men det är ju inte bara 1 omogen på detta forum heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 4 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2010 Som tidigare sagt av mig (tror jag..) så var det förut ett 5stjärn-system här på sidan förut. Den togs bort pga att den inte kunde användas här på fuska. Så denna ide kan absolut inte ha med både + och -. Eventuellt bara + men det kommer inte bli bra heller.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 4 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2010 Eventuellt bara + men det kommer inte bli bra heller..Varför inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.