Hoppa till innehåll

Skärp Er För I Helvete!


CHORDAZBA
 Dela

Rekommendera inlägg

Jag hade tyckt det var bra om Moderatorerna hade kunnat stänga av i några dagar/veckor utan att ge en varning (alternativt kunna ge tillfällig ban i samband med tillsägelser). Ungefär som på facepunch. När man bryter mot reglerna får man lämna sidan på ett tag. Bryter man mot reglerna ofta skriver man inte ofta. Det bästa med detta är att moderatorerna kan ge avstängningar mycket enklare utan att behöva tänka på om det är värt en varning (20% av en permaban) eller inte.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 62
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Fuska.se är dött.

Det som fuska är nu är bara dödsrycken innan sidan sedan kommer att förmultna till en avgrundshåla för spammungarna.

 

Fuska dog för mig efter "datorintrånget".

 

 

Enda anledningen att jag är kvar är för att se vad admin har att säga om allt.

Vilket troligen inte kommer att hända förrän november eller ännu senare skulle jag gissa på.

 

Tills dess kommer jag troligen att nästan sluta posta inlägg och istället lurka runt i skuggorna bakom fuskas fasader.

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nu börjar jag bli stort besviken på er fuskare, och er wannabefuskare.

Det finns en jävla gräns och ni alla går över den.

Otroligt bra trådar med bra syfte låses pga era jävla spam och fucking trollande.

 

Sen moderatorerna, nämner inga namn (Draghon, du.) låser varenda jävla tråd som kan bli något för "onödig tråd" och dom som är onödigare än mitt jävla rövhår låter ni vara uppe, är du/ni helt jävla väck eller?

 

Ni kommer förlora medlemmar om ni håller på såhär. p13-14's tar över med deras jävla perfekta grammatik och finnar på ansiktet medan vi lite äldre måste sitta och titta på er medan ni skriver idiotinlägg.

 

Är helt seriöst less på detta, varje gång jag blir varnad och inte sitter inne på någon månad så blir fuska bara sämre och sämre, nu är ni fan sämst, ni har blivit sämre än fuska.nu och det forumet är omöjligt att vara sämre än.

 

Grattis, hare gött.

 

*inväntar låsning från draghon samt varning*

ps. jag anmäler inlägget själv.

Fan va du skriker efter uppmärksamhet eller? Kan du inte försöka vara mogen och sluta skriva med en massa onödiga svärord?

 

Btw, jag såg din signatur nu.. "NY POJKVÄN !! MIN NYA POJKVÄNS NAMN PÅ FUSKA.SE IMvU"

DÖDA SLYNAN FÖR FAN, JÄVLA HORLUDER!

Tycker du att en fjolla om du ska hålla på som du gör här. Tycker du verkligen att det är moget att göra personangrep? Alltså jag förstår inte vad du tänker med. Är du typ en "raw gangster motherfucker" som gillar sossarna? Ursäkta, men du behöver också skärpa dig om du vill att någon annan ska ta dig seriöst.

 

90Live, låt mig va, du har alltid hackat på mig, jag skiter fullständigt i vad du säger.

 

Detta va inte ett personangrepp mot någon, detta va mer en liten "varning" då folk kommer snart börja lämna, folk håller sig fan bara till gruppforums nu osv.

 

Om vi lyckades tagga ner med oztown vs kattgruppen snacket så kan vi fixa till detta, hur enkelt som helst.

 

ps. jag svär för att jag måste, det är så jag utrycker mig, så som du använder olika ord osv.

Jag skriker inte uppmärksamhet, jag vill bara få folk att förstå att sånt här gör en sur.

 

"Nu räcker det" och "Nu räcker det för i helvete" kan ge helt olika intryck.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

23432FHKJS; Men shit. Hur mogna var de andra medlemmarnas inlägg i partitråden? :_

 

Jag tycker man borde ha ett system som på 9tails.se istället.

När man får sin tredje varning får man en ban på x antal dagar som moderatoren får avgöra efter hur personen i fråga bröt mot reglerna. Var det en liten förseelse kanske bara 3-4 dagar men något riktigt stort så kanske 10-20 dagar. Det funkar mycket bättre där och till slut blir det en permban om personen inte lär sig något.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

90Live, låt mig va, du har alltid hackat på mig, jag skiter fullständigt i vad du säger.

 

Detta va inte ett personangrepp mot någon, detta va mer en liten "varning" då folk kommer snart börja lämna, folk håller sig fan bara till gruppforums nu osv.

 

Om vi lyckades tagga ner med oztown vs kattgruppen snacket så kan vi fixa till detta, hur enkelt som helst.

 

ps. jag svär för att jag måste, det är så jag utrycker mig, så som du använder olika ord osv.

Jag skriker inte uppmärksamhet, jag vill bara få folk att förstå att sånt här gör en sur.

 

"Nu räcker det" och "Nu räcker det för i helvete" kan ge helt olika intryck.

Bara jag som ser det roliga i ovanstående? :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag blev faktiskt riktigt irriterad när min tråd "Hur ser du ut?" blev låst. Jag menar, och detta enligt mig, att istället för att tråden låses och dem flesta får lida så borde "förövarna" varnas\få tillsägelse istället! För det känns aningen som en kollektivbestraffning i detta fall. Nu riktar jag inte detta mot någon moderator, speciellt inte Draghon då hon gör ett riktigt bra jobb i mitt tycke.

 

Annars håller jag med trådskaparen inom vissa punkter; det har blivit en skittråkigt och negativ utveckling med medlemmar som skriver skit överallt, vilket är en av, om inte den största, anledningen till varför jag har blivit inaktiv och jag kan nästintill garantera att många andra har gjort samma sak pga. samma anledning.

 

Och ta allt detta från någon som har varit här ett bra tag. Vissa här påstår att inget har ändrats, men när man tar en titt på när de registrerarde sig så har det inte ens gått ett år..

Visst, vi kan låsa upp tråden och ge varningar till alla som går off-topic.

Men det skulle innebära att fuska.se dör ut med tanke på att de flesta inte kan reglerna.

 

Ni behöver inte endast varna, utan även 'dela ut' tillsägelser som jag nämnde innan.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Fuska.se är dött.

Det som fuska är nu är bara dödsrycken innan sidan sedan kommer att förmultna till en avgrundshåla för spammungarna.

 

Fuska dog för mig efter "datorintrånget".

 

 

Enda anledningen att jag är kvar är för att se vad admin har att säga om allt.

Vilket troligen inte kommer att hända förrän november eller ännu senare skulle jag gissa på.

 

Tills dess kommer jag troligen att nästan sluta posta inlägg och istället lurka runt i skuggorna bakom fuskas fasader.

Haha, det var Dave och WASD fick lämna fuska och att KG fick lägga ner?

 

Helvete, tycker ett forum utan dom är det samma som förut.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag stör mig på att folk klagar på andras ålder, och inte på hur pass mogen medlemmen i fråga är. Jag kan dock hålla med om att det skapas en hel del onödiga inlägg. Det är tråkigt eftersom att många intressanta trådar blir låsta för att vissa spammar sönder dem.

 

Jag håller för övrigt också med om att fuska blivit mycket tråkigare efter dataintrånget. Kan bero på att några bra medlemmar försvann.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

90Live, låt mig va, du har alltid hackat på mig, jag skiter fullständigt i vad du säger.

 

Detta va inte ett personangrepp mot någon, detta va mer en liten "varning" då folk kommer snart börja lämna, folk håller sig fan bara till gruppforums nu osv.

 

Om vi lyckades tagga ner med oztown vs kattgruppen snacket så kan vi fixa till detta, hur enkelt som helst.

 

ps. jag svär för att jag måste, det är så jag utrycker mig, så som du använder olika ord osv.

Jag skriker inte uppmärksamhet, jag vill bara få folk att förstå att sånt här gör en sur.

 

"Nu räcker det" och "Nu räcker det för i helvete" kan ge helt olika intryck.

Bara jag som ser det roliga i ovanstående? :rolleyes:

 

Vad är det för kul du ser i det, gustav?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

90Live, låt mig va, du har alltid hackat på mig, jag skiter fullständigt i vad du säger.

 

Det i kombination med resten av inlägget. Särskilt i delarna där du försvarar dig mot Progressive.

 

Uppenbarligen skiter du inte fullständigt i det. :rambo:

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

90Live, låt mig va, du har alltid hackat på mig, jag skiter fullständigt i vad du säger.

 

Det i kombination med resten av inlägget. Särskilt i delarna där du försvarar dig mot Progressive.

 

Uppenbarligen skiter du inte fullständigt i det. :rambo:

 

Inte direkt, jag argumenterade mot, dvs jag skiter i vad han säger som personangrepp, men jag argumenterar gärna mot.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...