Hoppa till innehåll

Skärp Er För I Helvete!

CHORDAZBA

Rekommendera inlägg

• Svar 62
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Va? Hur ofta blir du varnad egentligen? :|

Ja, vissa trådar som borde få vara öppna blir låsta, och tvärt om. Ja, det skapas en del irriterande inlägg (men inte SÅ irriterande). Ja, en del får säkert oförtjänta varningar/tillsägelser. Men så kommer det alltid att vara. Den utopi en del verkar eftersträva är inte möjlig. Det kommer alltid finnas folk som tycker att det bara skapas massa puckade trådar och att alla varningar är orättvisa. Dessutom verkar det även som förväntar sig för mycket av Admin/moderatorerna och får cp-ryck när en tråd blir låst. Admin, moderatorerna och alla medlemmar på fuska är människor. Tänk på det. Tänk även på att det här är internet, och ta det med en klackspark.

(Ovanstående inte endast riktat mot Friday.)

"Okej"

Oj vad du bidrar till tråden, där! tss..

Vadå, jag bekräftade bara att jag hade förstått. Hade det varit bättre om jag hade skrivit en lång rant och försökt sätta nytt världsrekord i flest svordomar på kortast tid?

Redigerat av Guggo
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Va? Hur ofta blir du varnad egentligen? :|

Ja, vissa trådar som borde få vara öppna blir låsta, och tvärt om. Ja, det skapas en del irriterande inlägg (men inte SÅ irriterande). Ja, en del får säkert oförtjänta varningar/tillsägelser. Men så kommer det alltid att vara. Den utopi en del verkar eftersträva är inte möjlig. Det kommer alltid finnas folk som tycker att det bara skapas massa puckade trådar och att alla varningar är orättvisa. Dessutom verkar det även som förväntar sig för mycket av Admin/moderatorerna och får cp-ryck när en tråd blir låst. Admin, moderatorerna och alla medlemmar på fuska är människor. Tänk på det. Tänk även på att det här är internet, och ta det med en klackspark.

(Ovanstående inte endast riktat mot Friday.)

"Okej"

Oj vad du bidrar till tråden, där! tss..

Vadå, jag bekräftade bara att jag hade förstått. Hade det varit bättre om jag hade skrivit en lång rant och försökt sätta nytt världsrekord i flest svordomar på kortast tid?

Typiskt omoget svar.

Överdriva osv, dvs det ni hatar att jag gör, gör du nu.

Istället för att skriva okej kunde du iaf försökt skriva något mer.

Vill inte tjafsa, guggo, så vi skiter i detta, förlåt för att jag ens började skriva emot dig, ska hålla käft fr.o.m nu. :)

Jag är förvånad dock hur denna tråd inte är låst än.

Redigerat av CHORDAZBA
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du hade en vettig åsikt att komma med. En tråd som denna hoppas jag kan få admin att skapa ett underforum i allmänt där man kan ha lite mer "spammiga" trådar där alla "vad har du gjort idag"-trådar kan dumpas. -.-

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du hade en vettig åsikt att komma med. En tråd som denna hoppas jag kan få admin att skapa ett underforum i allmänt där man kan ha lite mer "spammiga" trådar där alla "vad har du gjort idag"-trådar kan dumpas. -.-

Då skulle du kunna få "admin" att kolla denna tråd? Fast, lär ändå inte bli någon större förändring. Då ni har annat för er?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

23432FHKJS; Men shit. Hur mogna var de andra medlemmarnas inlägg i partitråden? :_

Jag tycker man borde ha ett system som på 9tails.se istället.

När man får sin tredje varning får man en ban på x antal dagar som moderatoren får avgöra efter hur personen i fråga bröt mot reglerna. Var det en liten förseelse kanske bara 3-4 dagar men något riktigt stort så kanske 10-20 dagar. Det funkar mycket bättre där och till slut blir det en permban om personen inte lär sig något.

Så man ska vara omogen bara för att andra är det?

istället så kan man skriva ett seriöst inlägg, alternativt anmäla de andra inläggen också, eller bara göra det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hooraaay! :3
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst CrazyCake

Jag blev faktiskt riktigt irriterad när min tråd "Hur ser du ut?" blev låst. Jag menar, och detta enligt mig, att istället för att tråden låses och dem flesta får lida så borde "förövarna" varnas\få tillsägelse istället! För det känns aningen som en kollektivbestraffning i detta fall. Nu riktar jag inte detta mot någon moderator, speciellt inte Draghon då hon gör ett riktigt bra jobb i mitt tycke.

Annars håller jag med trådskaparen inom vissa punkter; det har blivit en skittråkigt och negativ utveckling med medlemmar som skriver skit överallt, vilket är en av, om inte den största, anledningen till varför jag har blivit inaktiv och jag kan nästintill garantera att många andra har gjort samma sak pga. samma anledning.

Och ta allt detta från någon som har varit här ett bra tag. Vissa här påstår att inget har ändrats, men när man tar en titt på när de registrerarde sig så har det inte ens gått ett år..

Visst, vi kan låsa upp tråden och ge varningar till alla som går off-topic.

Men det skulle innebära att fuska.se dör ut med tanke på att de flesta inte kan reglerna.

Fuska dör ut när ni beter er som idioter.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag sitter här med en rakapparat i ansiktet medans jag scrollar igenom all rage.

Oväntat tillfredsställande.

För övrigt förstår jag inte varför "onödiga" trådar blir låsta, det är en sak när någon 11 åring kommer med "HEJ tala om Dora Utforskaren spelet här :):) PÅ FRITIDEN SPELAR JAG POKEMON :cool: :cool: :cool:", men jag har sett otaliga "okej" trådar bli låsta för att saker i kommentarerna är onödiga? Okej?`Kollektiv bestraffning alltså.

Redigerat av fishmaster
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag sitter här med en rakapparat i ansiktet medans jag scrollar igenom all rage.

Oväntat tillfredsställande.

För övrigt förstår jag inte varför "onödiga" trådar blir låsta, det är en sak när någon 11 åring kommer med "HEJ tala om Dora Utforskaren spelet här :):) PÅ FRITIDEN SPELAR JAG POKEMON :cool: :cool: :cool:", men jag har sett otaliga "okej" trådar bli låsta för att saker i kommentarerna är onödiga? Okej?`Kollektiv bestraffning alltså.

Exakt, alla konstiga trådar är uppe medan dom som faktiskt är roliga, dvs "visa en bild på dig själv" som har en stor poäng i det hela.

Är dock lite förvånad hur en moderator låser fusions tråd, liksom, det är ju fusion..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...