Hoppa till innehåll

Skärp Er För I Helvete!


CHORDAZBA

Rekommendera inlägg

  • Svar 62
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst CrazyCake

På samma sätt som du tycker att vi 13-14 åringar är jobbiga så finns det 20-21 årigar som tycker att du är minst lika irriterande/omogen. Och sen finns det ännu äldre som tycker samma sak om 20-21 åringrna, osv. :)

 

Btw, jag tycker inte heller att du är särskilt mogen för din ålder. :)

Det där stämmer inte för 5 öre.

Som lynott sa "Tror inte att man måste vara någon specifik ålder för att tycka att någon är omogen."

 

Jag undrar också varför du kallar Chordazba omogen?

Han står iallafall upp för sig, vilket som inte alls många gör.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

På samma sätt som du tycker att vi 13-14 åringar är jobbiga så finns det 20-21 årigar som tycker att du är minst lika irriterande/omogen. Och sen finns det ännu äldre som tycker samma sak om 20-21 åringrna, osv. :)

 

Btw, jag tycker inte heller att du är särskilt mogen för din ålder. :)

Det där stämmer inte för 5 öre.

 

1. Som lynott sa "Tror inte att man måste vara någon specifik ålder för att tycka att någon är omogen."

 

2. Jag undrar också varför du kallar Chordazba omogen? Han står iallafall upp för sig, vilket som inte alls många gör.

 

1. Nej, som sagt tog jag bara det som ett exempel eftersom att man ofta blir mer mogen ju äldre man blir. Självklart finns det dock 12-113 åringar som är mer mogna än vissa 16-åringar också.

 

2. Det är min åsikt. Ungefär av samma anledning som Progressive skrev.

Redigerat av ReMemberMe
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Håller med, den där tråden "Bild på dig själv" som gjordes nyligen. Den blev låst för allt jävla trollande och spam, det är bara helt jävla onödigt. Låt bara bli!

Det är nästan omöjligt att hålla en sådan tråd uppe, eftersom det är väldigt svårt att inte kommentera en annans bild utan att det leder till påhopp(oseriösa eller seriösa).

Men låsningen var i detta fall lite för tidig eftersom den kom direkt efter att en person vädjat till resten att sluta med spammandet.

 

Men sant är att den bild-tråd jag först såg klarade sig ganska så länge(År sedan)

Nu är livslängden klart kortare, kanske på grund av lägre genomsnittsålder på fuska.se.

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

2jh2hjrfdshjjasdahjkfhafd; Chord är en av dom få som har vett här för helvete. Jag fick värsta araben när bildtråden blev låst på grund av tolvåringaar och trettonåringars jävla spammande! Sätt en åldersgräns på detta forumet eller något så vi slipper ohyran.

 

Blir också mer och mer lack för dagarna som går, forumet är ju fan hemskt nu

Jag orkar inte kolla igenom alla hans inlägg, men jag tog första bästa inlägg för att bevisa att han inte bara skriver mogna inlägg: http://www.fuska.se/forum/index.php?showto...p;#entry1806955

 

Tycker du att skriva "Låsdennatrådplxpartiet." är moget i den tråden?

 

Förresten så tycker jag att dem låser trådarna för snabbt många gånger faktiskt, det håller jag med om. Men så har det alltid varit här..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag blev faktiskt riktigt irriterad när min tråd "Hur ser du ut?" blev låst. Jag menar, och detta enligt mig, att istället för att tråden låses och dem flesta får lida så borde "förövarna" varnas\få tillsägelse istället! För det känns aningen som en kollektivbestraffning i detta fall. Nu riktar jag inte detta mot någon moderator, speciellt inte Draghon då hon gör ett riktigt bra jobb i mitt tycke.

 

Annars håller jag med trådskaparen inom vissa punkter; det har blivit en skittråkigt och negativ utveckling med medlemmar som skriver skit överallt, vilket är en av, om inte den största, anledningen till varför jag har blivit inaktiv och jag kan nästintill garantera att många andra har gjort samma sak pga. samma anledning.

 

Och ta allt detta från någon som har varit här ett bra tag. Vissa här påstår att inget har ändrats, men när man tar en titt på när de registrerarde sig så har det inte ens gått ett år..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag blev faktiskt riktigt irriterad när min tråd "Hur ser du ut?" blev låst. Jag menar, och detta enligt mig, att istället för att tråden låses och dem flesta får lida så borde "förövarna" varnas\få tillsägelse istället! För det känns aningen som en kollektivbestraffning i detta fall. Nu riktar jag inte detta mot någon moderator, speciellt inte Draghon då hon gör ett riktigt bra jobb i mitt tycke.

 

Annars håller jag med trådskaparen inom vissa punkter; det har blivit en skittråkigt och negativ utveckling med medlemmar som skriver skit överallt, vilket är en av, om inte den största, anledningen till varför jag har blivit inaktiv och jag kan nästintill garantera att många andra har gjort samma sak pga. samma anledning.

 

Och ta allt detta från någon som har varit här ett bra tag. Vissa här påstår att inget har ändrats, men när man tar en titt på när de registrerarde sig så har det inte ens gått ett år..

Vill bara påpeka att jag har varit här längre, jag fick tillåtelse av admin att skapa en ny medlem, med min förra användare var jag omogen på slutet. Men nu är det ändrat.

 

Så jo, det känns som det har varit såhär ett tag, jo.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Håller med, den där tråden "Bild på dig själv" som gjordes nyligen. Den blev låst för allt jävla trollande och spam, det är bara helt jävla onödigt. Låt bara bli!

Det är nästan omöjligt att hålla en sådan tråd uppe, eftersom det är väldigt svårt att inte kommentera en annans bild utan att det leder till påhopp(oseriösa eller seriösa).

Men låsningen var i detta fall lite för tidig eftersom den kom direkt efter att en person vädjat till resten att sluta med spammandet.

 

Men sant är att den bild-tråd jag först såg klarade sig ganska så länge(År sedan)

Nu är livslängden klart kortare, kanske på grund av lägre genomsnittsålder på fuska.se.

 

Jag håller med dig där

Ge tråden en chans iallafall, och sedan lås den om det inte skulle funka

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag blev faktiskt riktigt irriterad när min tråd "Hur ser du ut?" blev låst. Jag menar, och detta enligt mig, att istället för att tråden låses och dem flesta får lida så borde "förövarna" varnas\få tillsägelse istället! För det känns aningen som en kollektivbestraffning i detta fall. Nu riktar jag inte detta mot någon moderator, speciellt inte Draghon då hon gör ett riktigt bra jobb i mitt tycke.

 

Annars håller jag med trådskaparen inom vissa punkter; det har blivit en skittråkigt och negativ utveckling med medlemmar som skriver skit överallt, vilket är en av, om inte den största, anledningen till varför jag har blivit inaktiv och jag kan nästintill garantera att många andra har gjort samma sak pga. samma anledning.

 

Och ta allt detta från någon som har varit här ett bra tag. Vissa här påstår att inget har ändrats, men när man tar en titt på när de registrerarde sig så har det inte ens gått ett år..

Vill bara påpeka att jag har varit här längre, jag fick tillåtelse av admin att skapa en ny medlem, med min förra användare var jag omogen på slutet. Men nu är det ändrat.

 

Så jo, det känns som det har varit såhär ett tag, jo.

Roligt för dig.

 

Med tanke på att du skrev att du var omogen, så antar jag att du inte visste exakt hur det var då. Omogna fanns förut, men nu är det fan en majoritet av fuskas medlemmar som kan kategoriseras som det.

Redigerat av Fusion
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag blev faktiskt riktigt irriterad när min tråd "Hur ser du ut?" blev låst. Jag menar, och detta enligt mig, att istället för att tråden låses och dem flesta får lida så borde "förövarna" varnas\få tillsägelse istället! För det känns aningen som en kollektivbestraffning i detta fall. Nu riktar jag inte detta mot någon moderator, speciellt inte Draghon då hon gör ett riktigt bra jobb i mitt tycke.

 

Annars håller jag med trådskaparen inom vissa punkter; det har blivit en skittråkigt och negativ utveckling med medlemmar som skriver skit överallt, vilket är en av, om inte den största, anledningen till varför jag har blivit inaktiv och jag kan nästintill garantera att många andra har gjort samma sak pga. samma anledning.

 

Och ta allt detta från någon som har varit här ett bra tag. Vissa här påstår att inget har ändrats, men när man tar en titt på när de registrerarde sig så har det inte ens gått ett år..

Visst, vi kan låsa upp tråden och ge varningar till alla som går off-topic.

Men det skulle innebära att fuska.se dör ut med tanke på att de flesta inte kan reglerna.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...