Rammus Skrivet 29 September 2010 Rapport Dela Skrivet 29 September 2010 Jag sitter här med en rakapparat i ansiktet medans jag scrollar igenom all rage. Oväntat tillfredsställande. För övrigt förstår jag inte varför "onödiga" trådar blir låsta, det är en sak när någon 11 åring kommer med "HEJ tala om Dora Utforskaren spelet här :):) PÅ FRITIDEN SPELAR JAG POKEMON :cool:", men jag har sett otaliga "okej" trådar bli låsta för att saker i kommentarerna är onödiga? Okej?`Kollektiv bestraffning alltså. Exakt, alla konstiga trådar är uppe medan dom som faktiskt är roliga, dvs "visa en bild på dig själv" som har en stor poäng i det hela. Är dock lite förvånad hur en moderator låser fusions tråd, liksom, det är ju fusion.. Ville att du skulle svara på min fråga förut, men det gjorde du nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 29 September 2010 Rapport Dela Skrivet 29 September 2010 Alltså, om moderatorerna skulle dela ut varningar till alla inblandade så fort en tråd spårar ur på det här forumet så skulle det inte finnas en medlem som inte var permbannad. Därför så låser de hellre trådarna så att spammandet, flame-festen, off topic-snacket avbryts. Ja, det är kan ses som kollektiv bestraffning. Livet är bra orättvist, eller hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 29 September 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 29 September 2010 Jag sitter här med en rakapparat i ansiktet medans jag scrollar igenom all rage. Oväntat tillfredsställande. För övrigt förstår jag inte varför "onödiga" trådar blir låsta, det är en sak när någon 11 åring kommer med "HEJ tala om Dora Utforskaren spelet här :):) PÅ FRITIDEN SPELAR JAG POKEMON :cool:", men jag har sett otaliga "okej" trådar bli låsta för att saker i kommentarerna är onödiga? Okej?`Kollektiv bestraffning alltså. Exakt, alla konstiga trådar är uppe medan dom som faktiskt är roliga, dvs "visa en bild på dig själv" som har en stor poäng i det hela. Är dock lite förvånad hur en moderator låser fusions tråd, liksom, det är ju fusion.. Ville att du skulle svara på min fråga förut, men det gjorde du nu. Och vilken fråga är det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 29 September 2010 Rapport Dela Skrivet 29 September 2010 Nu blev den andra bildpådigsjälv-tråden låst. Smått komiskt detta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johnossi Skrivet 29 September 2010 Rapport Dela Skrivet 29 September 2010 Tycker CrazyCake har en jävligt sne attityd. Många av hans inlägg är jävligt regelbrytande nuförtiden och nu skapade han ju trådarna antagligen bara för att reta gallfeber.. Permban? Någon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 29 September 2010 Rapport Dela Skrivet 29 September 2010 Jag är övertygad om att du vet hur anmälningsfunktionen fungerar. Tror det funkar bättre än att skriva i trådar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 29 September 2010 Rapport Dela Skrivet 29 September 2010 Tycker CrazyCake har en jävligt sne attityd. Många av hans inlägg är jävligt regelbrytande nuförtiden och nu skapade han ju trådarna antagligen bara för att reta gallfeber.. Permban? Någon?Jaså?Tackar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 4 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2010 Jag sitter här med en rakapparat i ansiktet medans jag scrollar igenom all rage. Oväntat tillfredsställande. För övrigt förstår jag inte varför "onödiga" trådar blir låsta, det är en sak när någon 11 åring kommer med "HEJ tala om Dora Utforskaren spelet här :):) PÅ FRITIDEN SPELAR JAG POKEMON :cool:", men jag har sett otaliga "okej" trådar bli låsta för att saker i kommentarerna är onödiga? Okej?`Kollektiv bestraffning alltså. Exakt, alla konstiga trådar är uppe medan dom som faktiskt är roliga, dvs "visa en bild på dig själv" som har en stor poäng i det hela. Är dock lite förvånad hur en moderator låser fusions tråd, liksom, det är ju fusion.. Ville att du skulle svara på min fråga förut, men det gjorde du nu. Och vilken fråga är det? Nej det var inget speciellt, orkar inte ta upp det här. Tycker CrazyCake har en jävligt sne attityd. Många av hans inlägg är jävligt regelbrytande nuförtiden och nu skapade han ju trådarna antagligen bara för att reta gallfeber.. Permban? Någon?Gå och dö med dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 4 Oktober 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2010 Nu börjar tråden gå offtopic, fortsätt med trådens ämne eller så anmäler jag för låsning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LOLOL Skrivet 9 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2010 Nu börjar jag bli stort besviken på er fuskare, och er wannabefuskare. Det finns en jävla gräns och ni alla går över den. Otroligt bra trådar med bra syfte låses pga era jävla spam och fucking trollande. Sen moderatorerna, nämner inga namn (Draghon, du.) låser varenda jävla tråd som kan bli något för "onödig tråd" och dom som är onödigare än mitt jävla rövhår låter ni vara uppe, är du/ni helt jävla väck eller? Ni kommer förlora medlemmar om ni håller på såhär. p13-14's tar över med deras jävla perfekta grammatik och finnar på ansiktet medan vi lite äldre måste sitta och titta på er medan ni skriver idiotinlägg. Är helt seriöst less på detta, varje gång jag blir varnad och inte sitter inne på någon månad så blir fuska bara sämre och sämre, nu är ni fan sämst, ni har blivit sämre än fuska.nu och det forumet är omöjligt att vara sämre än. Grattis, hare gött. *inväntar låsning från draghon samt varning* ps. jag anmäler inlägget själv. Eller hur, mina inlägg anmäldes jämt, fast det bara var ett helt vanligt inlägg, och jag fick en tillsägelse att jag inte höll mig till ämnet fast jag gjorde det och försökte!! Har slutat bumpa, nu går det bättre för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 9 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2010 Eller hur, mina inlägg anmäldes jämt, fast det bara var ett helt vanligt inlägg, och jag fick en tillsägelse att jag inte höll mig till ämnet fast jag gjorde det och försökte!! Har slutat bumpa, nu går det bättre för mig Tog dina 2 senaste post- Jag flirtar i alla fall inte...blink blink Sneglar, slickar på överläppen, sneglar, blinkar, sneglar, och BADAM, tar en i röven! Hahaha Jag vågar i alla fall aldrig flirta och det kommer jag inte göra heller. Om jag nånsin skulle det skulle jag väl bara blinka Nångång funderat på att säga "tusen spänn och du får ta mig på brösten". Hahahahaha...ha. Normala? I think not. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LOLOL Skrivet 10 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2010 Sneglar, slickar på överläppen, sneglar, blinkar, sneglar, och BADAM, tar en i röven! Hahaha Jag vågar i alla fall aldrig flirta och det kommer jag inte göra heller. Om jag nånsin skulle det skulle jag väl bara blinka Nångång funderat på att säga "tusen spänn och du får ta mig på brösten". Hahahahaha...ha. Normala? I think not. Jamen, det där var ju senare ditt pucko!! INNAN anmäldes mina inlägg jämt. Jag snackar inte om NU. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.