Boffaroffe Skrivet 26 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2010 Flyttar till rätt forum. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 26 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2010 (redigerat) Underhållande men samtidigt genomtöntigt. : ) Redigerat 26 Oktober 2010 av Friday Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 26 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2010 Mod-delen: Håll påhoppen till ett minimum så lär tråden leva ett tag. Personlig del: Jag vet inte om jag ska känna mig smickrad eller inte att det finns fanfiction om mig... :D Men kan det vara lite bättre skrivet så att man inte får ont i huvudet av att läsa det? :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 26 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2010 Toasting in epic bread Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 26 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2010 Kul att höra att tråden blir kvar. Kom gärna med fler delar! :P VARFÖR FÅR SÅNA HÄR SKITRÅDAR VA KVAR FÖR ÄR SÅ JÄVLA FÖRBANNAD ATT JAG HÅLLER PÅ ATT SLÅ SÖNDER DATORN I SMÅBITAR DOM SOM TYCKER DENNA TRÅD ÄR KULL HAR FAN INGEN HUMOR MEN KAN NÅN TA OCH LÅSA TRÅDEN DEN PLÅGAR ANDRA MEDLEMMAR I ALLA FALL MIGHAHAHAHA!! Förlåt men... hahahahaha! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 26 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2010 1. VARFÖR FÅR SÅNA HÄR SKITRÅDAR VA KVAR FÖR 2. ÄR SÅ JÄVLA FÖRBANNAD ATT JAG HÅLLER PÅ ATT SLÅ SÖNDER DATORN I SMÅBITAR 3. DOM SOM TYCKER DENNA TRÅD ÄR KULL HAR FAN INGEN HUMOR 1. För dom är EXTREMT roliga :D2. Bra, då slipper vi dig. 3. Jojo, roligaste jag sett på flera år! xD OnTopic: Snubben har extrem humor! :lol: Undrar vad admin säger om detta :3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 26 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2010 Tycker inte själva texten är jätterolig men reaktionerna blev det. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 26 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2010 "Du går på denna gatan, det skedde ett mord här innan, eftersom du nu går på denna gatan så är det en chans att du är mördaren, du när nu arresterad." Klockrent, faktiskt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 27 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2010 Ojoj, bästa tråden ever! Bara jag som väntar på admins reaktioner? :rolleyes: WASD, verkar ju vara en klockren snubbe, skit i utredningen så han kan skriva sina reaktioner! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 27 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2010 Denna tråd var.. konstig. Orkar dock inte läsa allt :P. Inte nu iaf. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 27 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2010 Hahaha, fin tråd fan! :) Dreamhacker och PPP, åååh gud dom är så underbara i Skype! =D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 27 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2010 (redigerat) Hahaha, fin tråd fan! :) Dreamhacker och PPP, åååh gud dom är så underbara i Skype! =D :D FAAAAAAN!!!! JAG FICK VA MED!!! :P Men, jag har ingen varning, :P [EDIT] min fanart ( :D ) http://data.fuskbugg.se/dipdip/Fanart.png Redigerat 27 Oktober 2010 av PPP Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg