Hoppa till innehåll

Minns Ni?


Manga Master

Rekommendera inlägg

  • Svar 238
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Ja donald duck genius hjälpte nog ganska många :D

minns honom med.

 

jag minns liksom att hela tiden lärde man sig nåt nytt.

alla liksom hjälpte en att komma igång när man var noob och så.

 

vill tacka alla medlemmar som jag fått göra avatarer till och som finns på denna sidan det har varit en ära!

hoppas att ni fortsätter i denna stil och hjälper andra mycket i fortsättningen också!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(Draghon @ 15/05-2004 19:23:49)

Dom jag kommer ihåg från fuskarna.nu är: Manga Master, Knuckles, Ytterman, Draghon, Karata, Joy (plz kom tillbax) och Salz.

Tyvärr, jag var inte reggad på fuskarna.nu tiden...så mej kan du nog inte komma ihåg!

 

Varför glömmer alla bort K3nG4? Honom har jag sett från min första dag på fuska.se...

juste Kenga är också ganska schysst och känd, fast de va ett tags sen han var inne

 

 

nån som kommer ihåg den poulära Game(kanske "r")_boy (tror att han hette så :P) han var bara medlem på Fuskarna

 

 

de va han som kom på "dikten" som ja har på min signatur :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

De va just den ja prata om :D jag tror de va jag, yoshi och någon annan som ställde frågorna.

Jag kommer ditt sant eller falskt peppy :P (de är väll de du är mest känd som)

 

och manga master, såklart man kommer ihåg dig ;)

Jag är inte mest känd som Peppy :D Mest känd är jag som. öh jag vet inte. Har bytt namn så mycket :P

 

Draghon: Var du inte? Jag som nästan var helt säker på att du var reggad då.

 

karata: Det var du, Yoshi och GoldenMew(tror jag) som ställde frågorna

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag brukade gå in i forumet(jag var inte medlem då)jag tittade sen sog jag några som skrev saker som inte var sanna jag ville säga emot men jag var inte blev det men då kändes det lite konstigt att sckika sit första inlägg så jag fösökte hålla mig borta från t.ex. elite gamer för jag var bara prao men nu är jag inte längre så.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...