Gäst HiMyM8 Skrivet 1 November 2010 Rapport Dela Skrivet 1 November 2010 Tjena, jag undrar om det är normalt att man ryser när man har runkat i typ 30sek. (snabbt). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 1 November 2010 Rapport Dela Skrivet 1 November 2010 Har aldrig upplevt det, men det är nog ingen fara. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst HiMyM8 Skrivet 1 November 2010 Rapport Dela Skrivet 1 November 2010 Nicet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 8 November 2010 Rapport Dela Skrivet 8 November 2010 Hände mig när jag hade sex någon gång. Det som jag upplevde tror jag är det som kallas orgasm utan utlösning... Skönt var det i alla fall. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 11 November 2010 Rapport Dela Skrivet 11 November 2010 Hände mig när jag hade sex någon gång. Det som jag upplevde tror jag är det som kallas orgasm utan utlösning... Skönt var det i alla fall. :) Samma här. herregud. skakade tänder i typ 3 minuter </3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 16 November 2010 Rapport Dela Skrivet 16 November 2010 Hände mig när jag hade sex någon gång. Det som jag upplevde tror jag är det som kallas orgasm utan utlösning... Skönt var det i alla fall. :) Samma här. herregud. skakade tänder i typ 3 minuter </3. Skakar tänder gör inte jag, jag behöver bara sätta/lägga mig ner, annars blir jag knäsvag.. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LOLOL Skrivet 11 December 2010 Rapport Dela Skrivet 11 December 2010 Fettskönt alltså. Fast jag gör det inte så ofta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 11 December 2010 Rapport Dela Skrivet 11 December 2010 Hände mig när jag hade sex någon gång. Det som jag upplevde tror jag är det som kallas orgasm utan utlösning... Skönt var det i alla fall. :) Samma här. herregud. skakade tänder i typ 3 minuter </3. Skakar tänder gör inte jag, jag behöver bara sätta/lägga mig ner, annars blir jag knäsvag.. :P Vadå brukar du stå upp när du runkar/har sex? ;) @LOLOL: Var inte rädd för att göra det ofta, desto mer du onanerar desto bättre blir du i sängen :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DeepSecrets Skrivet 11 December 2010 Rapport Dela Skrivet 11 December 2010 This is some funny topics, I am laughing my head off everytime I see this kind of threads. ;__; Rysningar när man får utlösning? Haha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 14 December 2010 Rapport Dela Skrivet 14 December 2010 Fettskönt alltså. Fast jag gör det inte så ofta.wat Ja ibland men det e bara när jag kollar på hentai Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DeepSecrets Skrivet 14 December 2010 Rapport Dela Skrivet 14 December 2010 Fettskönt alltså. Fast jag gör det inte så ofta.Du masturberar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 15 December 2010 Rapport Dela Skrivet 15 December 2010 Fettskönt alltså. Fast jag gör det inte så ofta.Say what? Jag har då aldrig ryst till av det, vet inte om det är normalt men det är ofarligt antar jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.