Hoppa till innehåll

Om Det Funnits En Konkurrerande Sida Med Kvalité..


Caspian
 Dela

Rekommendera inlägg

Hej,

Jag kan börja med att fatta mig kort. Jag tycker i korta slängar att Fuska.se's crew är alldeles för slapphänta och oengagerade. Medlemmar kommer med suveräna förslag i stort sett hela tiden, men det är oerhört sällan, om huvudtaget någonsin, som förslagen blir tillvaratagna utav Admin med Crew. Sorgligt nog så är det lika sällsynt som att hitta en flygande elefant på Månen att Admin överhuvudtaget svarar i trådarna. Det om något är inte okej.

 

Jag som personligen driver en hel del sidor, är oerhört chockad över hur oengagerad och ointresserad man kan vara utav sitt egna community och projekt. Att Fuska.se råkar vara något jag närmast skulle kalla "En guldklimp" gör ju inte saken bättre. En sådan bra sida med så bra potential som Fuska.se faktiskt har förtjänar bättre än detta.

 

Jag vet inte varför, men av någon anledning så är ju fuska.se ett mycket befolkat community. Jag vet inte ens varför jag själv hänger här, det bara blir så. Det är något rätt fascinerande.

 

Nu till min fråga:

 

Om det hade funnits ett community som hade allt det fuska.se har men också allt det fuska.se saknar - Hade ni då kunnat tänka er att byta community?

 

Jag personligen svarar ett starkt JA. Fuska.nu är ju faktiskt en redan existerande konkurrent, men ägarna av Fuska.nu har ju misslyckats totalt - Och sidan ser ut att vara gjort på stenåldern, utav grottmänniskor, som levde några årtusenden innan dess..

 

I alla fall. Jag hoppas ni inser allvaret i detta, och att ni börjar skärpa er och tar tag i Fuska.se. Jag är också säker på att många tycker precis som mig, och ni får gärna tycka till här ni med! All support uppskattas. Och slutligen: Svara gärna på frågan.

 

Tack och hej

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 45
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Vi moderatorer har inte möjligheten till att fixa uppdateringar, utan det lämnas till admin som i sig är en upptagen man.

Jag tycker att vissa förslag som medlemmar lägger fram verkar bra och hade vi möjligheten till att fixa dessa uppdateringar så skulle det vara en annan femma. Men som det ser ut idag så får vi allt vänta tills admin har tid över för fuska.se. Sedan är det upp till er, gillar ni inte hur fuska.se drivs så är det bara att lämna, det vet ni.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vi moderatorer har inte möjligheten till att fixa uppdateringar, utan det lämnas till admin som i sig är en upptagen man.

Jag tycker att vissa förslag som medlemmar lägger fram verkar bra och hade vi möjligheten till att fixa dessa uppdateringar så skulle det vara en annan femma. Men som det ser ut idag så får vi allt vänta tills admin har tid över för fuska.se. Sedan är det upp till er, gillar ni inte hur fuska.se drivs så är det bara att lämna, det vet ni.

Jag vet att admin är upptagen med andra saker, men ärligt talat. Har man en sida i denna skala får man faktiskt ta hand om den. Man får lära sig att schemalägga lite tid, typ säg på laladagen sitter jag och petar lite på sidan i en timme eller två.

Om han inte har tid själv, kan han inte skaffa någon extra webmaster som hjälper honom med sånt? Finns ju många sidor som löser det så.

 

Sen det här med moderatorerna. De enda jag ser regelbundet är Boffe och dig Rapto. Någon vet jag varför de är inne sällan, men vart fan är de andra? Jag är inne varje dag, men jag orkar inte låsa alla satans trådar och säga till alla felsteg som sker. Istället för att modsen är en enhet, så blir folk arga och sura på mig som gör något och jag blir arg och sur för att det inte finns någon annan mod som kan hjälpa till och jag blir stressad och orkar tillslut inte bry mig.

 

Personligen, jag hade bytt sida om jag hade hittat någon som var lika bra, mer uppdaterad, med aktiva mods och en trevlig stämning.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Senaste tre veckorna så har jag lagt ca 2-3h per dag på Fuska med undantag för en helg. Detta trots att jag studerar på heltid. Sedan så går ju tyvärr den mesta tiden åt att lägg in fusk/spel samt hantera anmälningar men även besvara mejl som kommer. Så det läggs en hel del tid från mig ändå på sidan även om det inte syns då det hamnar mest på underhåll och bakom kulisserna.

 

En ny update av Fuska är på gång och om inget oväntat händer så lanseras den kring årsskiftet.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Senaste tre veckorna så har jag lagt ca 2-3h per dag på Fuska med undantag för en helg. Detta trots att jag studerar på heltid. Sedan så går ju tyvärr den mesta tiden åt att lägg in fusk/spel samt hantera anmälningar men även besvara mejl som kommer. Så det läggs en hel del tid från mig ändå på sidan även om det inte syns då det hamnar mest på underhåll och bakom kulisserna.

 

En ny update av Fuska är på gång och om inget oväntat händer så lanseras den kring årsskiftet.

Om han inte har tid själv, kan han inte skaffa någon extra webmaster som hjälper honom med sånt? Finns ju många sidor som löser det så.

Varför inte?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Njaaeaeaea. Kanske?

 

Det absolut viktigaste för mig är folket på sidan, så det förutsätter att vissa medlemmar från den här sidan också är på den nya. Om det finns så bryr jag mig inte så mycket om vilka funktioner som finns på forumet eller hur många kategorier det har.

 

Fast, sidan du pratar om är väl någon form av ouppnåelig utopi. En perfekt sida finns inte.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har börjat tappa intresset för sidan men det är ju för att jag själv börjar växa ifrån den. Annars tycker jag att sidan är ganska så okej som den är. Dock så borde Admin ta och försöka fräscha upp den så gott det går med tiden han lägger på fuska.se.

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Senaste tre veckorna så har jag lagt ca 2-3h per dag på Fuska med undantag för en helg. Detta trots att jag studerar på heltid. Sedan så går ju tyvärr den mesta tiden åt att lägg in fusk/spel samt hantera anmälningar men även besvara mejl som kommer. Så det läggs en hel del tid från mig ändå på sidan även om det inte syns då det hamnar mest på underhåll och bakom kulisserna.

 

En ny update av Fuska är på gång och om inget oväntat händer så lanseras den kring årsskiftet.

Detta är vad DU ska lägga ner mer tid på. Resten får dina moderater fixa. Redigerat av ZnK
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...