Guggo Skrivet 10 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2012 (redigerat) Följer Keeping up apperances, Twenty Twelve och The Royal Body Guard lite av och till. Och Whore, I beg to differ. Stephen Fry är världens roligaste man och QI är intelligent underhållning i världsklass. Fullständigt fantastiskt. Edit: Och BBC Entertainment är den enda kanalen jag behöver egentligen. Alla ovanstående serier plus Top Gear går där. Tittar faktiskt väldigt sällan på någon annan kanal :P Redigerat 10 Juli 2012 av Guggo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 22 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2012 Följer Dexter och The Walking Dead. Brukar kolla på House också, men den serien är ju tyvärr avslutad... Kan inte vänta till den 30:e September, då startar den nya säsongen av Dexter :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
naabiz Skrivet 22 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2012 Om det är någonting jag följer så är det väl 2 Och ½ män, men annars ser jag ju på The Sopranos och Dexter på datorn (Downloaded) Dexter är en riktigt bra serie och samma med The Sopranos!. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 25 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2012 Följer Keeping up apperances, Twenty Twelve och The Royal Body Guard lite av och till. Och Whore, I beg to differ. Stephen Fry är världens roligaste man och QI är intelligent underhållning i världsklass. Fullständigt fantastiskt. Edit: Och BBC Entertainment är den enda kanalen jag behöver egentligen. Alla ovanstående serier plus Top Gear går där. Tittar faktiskt väldigt sällan på någon annan kanal :PAldrig sett, men upplägget verkar ju lovande. Ska kolla! :D Har sett 15 av de 18 avsnitt av serien Freaks and Geeks. Skitskön serie som inte handlar om det avlägsna jetset-livet hos några priviligierade snorungar eller försöker vara präktig och ge några moraliska pekpinnar i slutet av varje episod, som i andra amerikanska highschool-serier. :) Seth Rogen, James Franco och Jason Segel syns här i några av deras första roller som del av "freaks"-cliquen i deras skola. Jag blev helt klart frälst av denna kultserie och skulle rekommendera den till vem som helst. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rovarkungen Skrivet 25 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2012 (redigerat) Game of Thrones, Dexter, Breaking Bad och Suits. Redigerat 25 Juli 2012 av Oroletfns Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 25 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2012 Har följt Prisonbreak, Weeds, Lost, Heroes och My Name Is Earl Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 27 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2012 Följer Keeping up apperances, Twenty Twelve och The Royal Body Guard lite av och till. Och Whore, I beg to differ. Stephen Fry är världens roligaste man och QI är intelligent underhållning i världsklass. Fullständigt fantastiskt. Edit: Och BBC Entertainment är den enda kanalen jag behöver egentligen. Alla ovanstående serier plus Top Gear går där. Tittar faktiskt väldigt sällan på någon annan kanal :PFast Top Gear går väl oftare på BBC Knowlange av någon anledning ;) Brukar oftast zappa förbi QI när det är på teve så har aldrig gett det en chans. Gillar inte riktigt "talkshow" grejjen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 1 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2012 Har kollat igenom 3 säsonger av Entourage på 3 dagar. Bra skit! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stakc Skrivet 1 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2012 The finder och Hawai five-O eller hur det stavas. Grymma serier! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 1 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2012 Hawaii five-O och sen om en vecka eller så blir det att se på Burn Notice igen. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 1 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2012 Dexter är bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 14 December 2012 Rapport Dela Skrivet 14 December 2012 Börjat kolla på Homeland. Sjukt bra psykologisk thriller-serie från de som låg bakom 24. Den har vissa likheter med 24, men det är mycket mindre fokus på explosioner och action. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.