Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet (redigerat)

Följer Keeping up apperances, Twenty Twelve och The Royal Body Guard lite av och till.

Och Whore, I beg to differ. Stephen Fry är världens roligaste man och QI är intelligent underhållning i världsklass.

Fullständigt fantastiskt.

Edit: Och BBC Entertainment är den enda kanalen jag behöver egentligen. Alla ovanstående serier plus Top Gear går där. Tittar faktiskt väldigt sällan på någon annan kanal :P

Redigerat av Guggo
  • 2 veckor senare...
  • Svar 133
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Skrivet

Följer Dexter och The Walking Dead. Brukar kolla på House också, men den serien är ju tyvärr avslutad...

Kan inte vänta till den 30:e September, då startar den nya säsongen av Dexter :)

Skrivet

Om det är någonting jag följer så är det väl 2 Och ½ män, men annars ser jag ju på The Sopranos och Dexter på datorn (Downloaded) Dexter är en riktigt bra serie och samma med The Sopranos!.

Skrivet

Följer Keeping up apperances, Twenty Twelve och The Royal Body Guard lite av och till.

Och Whore, I beg to differ. Stephen Fry är världens roligaste man och QI är intelligent underhållning i världsklass.

Edit: Och BBC Entertainment är den enda kanalen jag behöver egentligen. Alla ovanstående serier plus Top Gear går där. Tittar faktiskt väldigt sällan på någon annan kanal :P

Aldrig sett, men upplägget verkar ju lovande. Ska kolla! :D

Har sett 15 av de 18 avsnitt av serien Freaks and Geeks. Skitskön serie som inte handlar om det avlägsna jetset-livet hos några priviligierade snorungar eller försöker vara präktig och ge några moraliska pekpinnar i slutet av varje episod, som i andra amerikanska highschool-serier. :) Seth Rogen, James Franco och Jason Segel syns här i några av deras första roller som del av "freaks"-cliquen i deras skola. Jag blev helt klart frälst av denna kultserie och skulle rekommendera den till vem som helst. :D

Skrivet

Fast Top Gear går väl oftare på BBC Knowlange av någon anledning ;)

Brukar oftast zappa förbi QI när det är på teve så har aldrig gett det en chans. Gillar inte riktigt "talkshow" grejjen.

• 4 månader senare...
Skrivet

Börjat kolla på Homeland. Sjukt bra psykologisk thriller-serie från de som låg bakom 24. Den har vissa likheter med 24, men det är mycket mindre fokus på explosioner och action.

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...