Proccito Skrivet 29 December 2012 Rapport Dela Skrivet 29 December 2012 My little pony Friendship is Magic och How I met your mother. Tyvärr verkar dom få slut på skämt i HIMYM, så enda anledningen till att jag kollar är att se vem morsan är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 29 December 2012 Rapport Dela Skrivet 29 December 2012 How I met your mother Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 29 Mars 2013 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2013 Börjat kolla på breaking bad, första avsnitten var lite sega, men sen började det hända grejer. Rekommenderas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 29 Mars 2013 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2013 Har börjat kolla på Lost, ska fan ta igenom mig skiten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Signify Skrivet 30 Mars 2013 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2013 Breaking Bad, Game of Thrones, The Walking Dead. Ser även om Lost då det är min favoritserie (ungefär halvvägs), ser också om Coupling (riktigt klockren komediserie) och på TV följer jag The Big Bang Theory, The Simpsons och Vänner. (dock har jag sett det mesta inom alla tre så det är mest repriser) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 20 December 2013 Rapport Dela Skrivet 20 December 2013 Breaking Bad, Solsidan, Two and a half men, Modern Family, Big bang theory. Såg även på dexter innan, dock är ju det över nu och då började jag se på Breaking Bad. Inte lika bra enligt mitt tycke men börjar bli bättre nu i och med säsong 4 som jag är på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 26 Mars 2014 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2014 Börjat med Game of Thrones och den är faktiskt riktigt bra! Så kan rekommendera den till era alla som inte ser på den redan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 1 April 2014 Rapport Dela Skrivet 1 April 2014 Börjat med Game of Thrones och den är faktiskt riktigt bra! Så kan rekommendera den till era alla som inte ser på den redan.Säsong 4 börjar nu på söndag! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArcticEmpire Skrivet 1 April 2014 Rapport Dela Skrivet 1 April 2014 The Walking Dead Rekommenderas starkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 2 April 2014 Rapport Dela Skrivet 2 April 2014 The Walking Dead och Orange Is The New Black just nu... dock har båda uppehåll Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
miho26397 Skrivet 9 Maj 2016 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2016 breaking bad. weeds, bordwalk empire, peakyblinders, sopranos, hannibal, californication, heroes, heroes reborn, impastor, squidbillies, mr pickles, aqua teen hungerforce, its always sunny in philladelphia, wilfred, solsidan, hjälp!, berserk, nile city, how i met your mother, triptank, review, drunk history, det är en väldigt massa bra serier hoppas ni gillar det :D gillar ni tecknat skulle jag rekomendera (kisscartoon.me) skön sajt med hela säsonger av tecknade serier gillar ni anime skulle jag rekomendera (kissanime.to) likaså en skön sajt med tusentals anime serier man kan streama. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Emmie89 Skrivet 15 Februari 2017 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2017 följer "Thirteen" och "The King of queens" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.