Lynott Skrivet 30 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2011 Är Game of Thrones bra? Boken var sjukt bra, funderar på att se serien.Sjukt bra serie! Väldigt smart gjord, oftast brukar det vara problematiskt att följa många olika karaktärer på olika ställen i filmer/serier men dem har lyckats bra! Se dem! Börjar kolla på Dexter nu, senast tog jag mig till säsong 3 när jag tappade bort mig och förlorade intresse att kolla igenom x antal avsnitt för att få reda på vilka jag sett och inte. Börjar om från säsong ett nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Muggebigge Skrivet 20 Februari 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2012 Och nu river jag upp tråden för att jag vill att den ska vara vid liv och att jag ska göra en liten uppdatering. Har sett klart: Buffy the vampire slayer & Angel. Båda var dem var mycket bra och man måste se det. Jag kollar på: Firefly, The Big Bang Theory, How I met your mother Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nixous Skrivet 20 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2012 Simpsons, Mitt äventyr i minecraft (men det är ingen "tv" serie det är youtube av martexhd nånting) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 20 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2012 Downton Abbey. Så otoligt skickligt gjort. Fantastiska skådespelare, underbara miljöer och kostymer samt en gripande och spännande handling. (Och riktigt elaka cliffhangers!) Jag köpte första säsongen till mina föräldrar i julklapp eftersom jag visste att de gillade den men ibland hade missat den eftersom vår TV inte funkar. Det var den bästa julklappen någonsin, inte bara för föräldrarna, men också för mig då jag själv kunde ta den till mina egna fördelar :D Jag trodde ju att det var en vuxenserie, men icke! Min bästa vän och hennes familj har det exakt likadant. Jag älskar den och kan knappt vänta tills säsong 3 börjar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 20 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2012 How i met your mother och Chuck. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 20 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2012 How i met your mother och Chuck.Chuck har ju slutat, oh so sad :<Nu följer det en lista av dagsfärska serier som jag kollar på: Once Upon a TimeThe Walking DeadPan AmGossip GirlHow I Met Your MotherPretty Little LiarsTwo and a Half MenGleeNew GirlOne Tree HillSuburgatoryHappy EndingsRoyal PainsThe Big Bang TheoryGreys AnatomyPerson of InterestBlue BloodsThe FirmTop Gear Dessa är dem som går på TV just nu, finns bra många fler som jag följer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Muggebigge Skrivet 20 Februari 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2012 Jag glömde bort Glee Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CooLzlAy3r99 Skrivet 20 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2012 Entourage! Dock är serien slut, men det ska komma ut en film! =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 20 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2012 Shadow of Israphel. Inte en TV-serie strikt men YT-serie som mycket väl skulle kunnat vara en TV-serie. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SvenskaSpel Skrivet 21 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2012 En gång i tiden följde jag Family guy How i met your mother Mythbuster Futurama Men dagarna är över :cry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 21 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2012 Entourage! Dock är serien slut, men det ska komma ut en film! =DSlutet på serien är ju så att jag vill strypa någon. Märkte ju inte ens att det var ett slut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 21 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2012 Tankade hem The Office (brittiska originalet, två säsonger + julspecial) och har kollat två avsnitt, det är fan sjukt kul. :D Så pinsamt så det finns inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.