Winjaaa Skrivet 1 December 2010 Rapport Dela Skrivet 1 December 2010 (redigerat) Som rubriken lyder, vilka har du varit på? Själv så har jag bara varit på en, det var när Avenged Sevenfold spelaför inte så länge sedan. Posta gärna klipp från konserten om ni har :) - Nightmare/ Crtical Acclaim - Sorry för bilden vet inte vad som hände när jag ladda upp - God Hates Us Redigerat 1 December 2010 av Winjaaa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 25 December 2010 Rapport Dela Skrivet 25 December 2010 Jag har inte varit på några större konserter, men min brorsa var på Status Quo i somras. Det är ju väldigt dyrt och så men jag kanske ska gå på nån trevlig rockkonsert i framtiden ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 25 December 2010 Rapport Dela Skrivet 25 December 2010 Har sett Chickenfoot, Slash, Iron Maiden (ska se dom igen i år), Iggy Pop and the stooges och Alice Cooper :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 25 December 2010 Rapport Dela Skrivet 25 December 2010 Kiss 2008 Bob Dylan 2009 typ..? Vill inte gå på något annat än Bob eller liknande. Men är ju typ inga såna här så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoonigan Skrivet 25 December 2010 Rapport Dela Skrivet 25 December 2010 Ac/Dc 2010 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MeatLoaf Skrivet 26 December 2010 Rapport Dela Skrivet 26 December 2010 I somras var jag på Kiss konserten : Sonic boom - From the beginning to the boom. Riktigt kraftfullt! Sen tror jag att jag har vart på massor med småband och antagligen glömt det hela dagen efter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slan Skrivet 26 December 2010 Rapport Dela Skrivet 26 December 2010 Wolfbrigade Disfear Moderat likvidation Sju svåra år Inepsy @ Punk Illegal 2009 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 27 December 2010 Rapport Dela Skrivet 27 December 2010 Har sett Chickenfoot, Slash, Iron Maiden (ska se dom igen i år), Iggy Pop and the stooges och Alice Cooper :DOmg. Vart såg du dom?? Kilafors förra året? MÅSTE SE DOM. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 27 December 2010 Rapport Dela Skrivet 27 December 2010 Har sett Chickenfoot, Slash, Iron Maiden (ska se dom igen i år), Iggy Pop and the stooges och Alice Cooper :DOmg. Vart såg du dom?? Kilafors förra året? MÅSTE SE DOM. Aa på rockweekend i kilafors och vad jag vet så är det deras enda spelning i Sverige än i alla fall :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 27 December 2010 Rapport Dela Skrivet 27 December 2010 Ozzy osbourne är den enda stora spelningen jag varit på. Var dock lite lamt eftersom att vi hade sittplats. Men ska pa iron maiden och då är det ståplats som gäller. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 27 December 2010 Rapport Dela Skrivet 27 December 2010 Bullet For My Valentine & Håkan Hellström i år. Förra året så skulle det ha varit Sonic Syndicate och Lamb of God som skulle ses, men ni vet väl hur den svenska vintern kan vara? Snöström och inställda tåg/bussar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Intense Skrivet 27 December 2010 Rapport Dela Skrivet 27 December 2010 Eminem - 2009 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.