Poesi Skrivet 7 December 2010 Rapport Dela Skrivet 7 December 2010 Nej jag har aldrig skolkat. Dock så kommer jag mellan 1-3 minuter för sent till lektioner lite för ofta, men vi brukar inte ens ha hunnit börja då så det är lugnt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Afrokines Skrivet 7 December 2010 Rapport Dela Skrivet 7 December 2010 Asså inte skolkat att slippa lektion, men har ljugat några gånger att jag har varit sjuk xDSamma här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 7 December 2010 Rapport Dela Skrivet 7 December 2010 Det händer väl. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 7 December 2010 Rapport Dela Skrivet 7 December 2010 I gymnasiet så skolkade jag väl aldrig, var en gång som jag missade en gympalektion för det var det enda jag hade på just den dagen och när man kom på att det var lektion så var det 10 minuter till lektionen började och jag bodde 40 min från skolan, så det var väl medveten skolk I guess. I grundskolan låtsades man väl vara sjuk någongång, men det var inte så ofta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 7 December 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 7 December 2010 Nej jag har aldrig skolkat. Dock så kommer jag mellan 1-3 minuter för sent till lektioner lite för ofta, men vi brukar inte ens ha hunnit börja då så det är lugnt. Kommer mycket ofta 3-5 min försent på första lektionen, som 75% av alla andra i klassen :P. Har skolkat lite från spanskan dådå, dock är den så jävla lätt så mina betyg försämras inte så hemskt mycket. Ah, går du i sjuan? Var lätt då, sen när man började i åttan blev det ett helvete för att spanskan blev så jävla svår, och onödig var den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 7 December 2010 Rapport Dela Skrivet 7 December 2010 Om jag är trött och har någon onödig lektion...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 7 December 2010 Rapport Dela Skrivet 7 December 2010 när man började i åttan blev det ett helvete för att spanskan blev så jävla svårfast inte om man är duktig på det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 7 December 2010 Rapport Dela Skrivet 7 December 2010 Ja, om jag vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 7 December 2010 Rapport Dela Skrivet 7 December 2010 Aldrig! Vill jag bli rymdforskare, så gäller det att ha höga betyg :P (fast jag har haft mina funderingar :P) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 8 December 2010 Rapport Dela Skrivet 8 December 2010 Aldrig! Vill jag bli rymdforskare, så gäller det att ha höga betyg :P (fast jag har haft mina funderingar :P) Grym inställning dude :) Jag har skolkat X antal gånger. Då är det mest att ja säger att ja ska hämta en sak i skåpet, så messar ja min polare. Så kommer han också ut. Också busar man runt i skolan och slår på alla dörrar när dom har lektion.. Så jävla mesigt men så kul. Fast riktigt onödigt att skolka. Hade totalt missad tid från lektion: 235 minuter. ._. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 9 December 2010 Rapport Dela Skrivet 9 December 2010 I grundskolan låtsades man väl vara sjuk någongång, men det var inte så ofta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 9 December 2010 Rapport Dela Skrivet 9 December 2010 (redigerat) Nej, har aldrig skolkat. Hellre är jag i skolan med mina kompisar än hemma helt själv. Finns ju inget att göra förutom typ datorn när man är helt själv. Det närmsta skolk jag har kommit var nog i 5an när jag försov mig så att jag kom kl 10 när vi började 8:30. Eller när jag x antal gånger har gått lite extra söligt från gitarrlektionen för att slippa lite mer svenska. Redigerat 9 December 2010 av ReMemberMe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.