LOLOL Skrivet 23 December 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 23 December 2010 Skriver bara ämnerna jag hade iårEngelska: G Hem- och konsumentkunskap: G Idrott och hälsa: Starkt VG Matematik: Starkt G Tyska: G Fysik: Starkt GSamhällskunskap: VGSlöjd: G Svenska: GGeografi: VGBiologi: G Starkt G/VG är väl G+? Man ger inte G+ och G- i betygen. Jamen, jag menar, det motsvarar väl det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tomten Skrivet 23 December 2010 Rapport Dela Skrivet 23 December 2010 Biologi: G Engelska: VG Fysik: G Geografi: G Hemkunskap: G Historia: G Idrott: G Kemi: G Matte: IG ( Fittlärare ) Spanska: VG Musik: G Religion: G Samhäll: G Slöjd: G Svenska: VG Teknik: G Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 25 December 2010 Rapport Dela Skrivet 25 December 2010 Skriver bara ämnerna jag hade iårEngelska: G Hem- och konsumentkunskap: G Idrott och hälsa: Starkt VG Matematik: Starkt G Tyska: G Fysik: Starkt GSamhällskunskap: VGSlöjd: G Svenska: GGeografi: VGBiologi: G Starkt G/VG är väl G+?Man ger inte G+ och G- i betygen. Jamen, jag menar, det motsvarar väl det? När läraren menar starkt G innebär det att man är på god väg till VG, vilket innebär att om den personer håller den nivån och uppfyller några VG kriterier så blir det ett VG. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JULGRANSSKOJ Skrivet 28 December 2010 Rapport Dela Skrivet 28 December 2010 MVG i matte och historia. G i idrott, träslöjd och bild. VG i resten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dicecursor Skrivet 28 December 2010 Rapport Dela Skrivet 28 December 2010 MVG i matte. VG i bild, engelska, hemkunskap, spanska, musik, fysik och kemi. Resten fick jag G Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MeatLoaf Skrivet 28 December 2010 Rapport Dela Skrivet 28 December 2010 Haha det var ett tag sen men jag har dem kvar :) Men de är nerpackat då jag ska flytta till en annan sida av stan'. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 30 December 2010 Rapport Dela Skrivet 30 December 2010 MVG: Svenska VG: Matte och Engelska G: Dem som är över... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NeedforSpeed Skrivet 5 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2011 Så här såg mina betyg ut: 8 MVG, 3 VG och 2 G :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandflygaren Skrivet 7 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2011 Jag fick 2-3 MVG, 2 G och resten VG :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lolkfezt Skrivet 7 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2011 VG i Hemkunskap. VG påväg mot MVG i Engelska. VG i Slöjd. Resten G. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 8 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2011 MVG i musik, VG i engelska, NO/teknik, matte, G i resten förutom bild och idrott Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
max95 Skrivet 9 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2011 (redigerat) vg i allt förutom musik o bild där jag fick mina välförtjänta MVG'n. men i nian har jag 5 MVG o resten vg :o Redigerat 9 Januari 2011 av max95 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.