Lillasyst3r Skrivet 1 Januari 2011 Rapport Skrivet 1 Januari 2011 chillade med flickvännen och ett par gamla klasskompisar från högstadiet, sedan sköt jag raketer för 3000 :) Citera
Jolt Skrivet 1 Januari 2011 Rapport Skrivet 1 Januari 2011 Först blev det god mat, sen ishockey och därefter raketer. Citera
eXtremE Skrivet 1 Januari 2011 Författare Rapport Skrivet 1 Januari 2011 Nötte tvserier och såg på ishockey hela kvällen. Såg family guy, Simpsons, how i met your mother, scrubs, vampire diare och junior-vm i ishockey. Offtopic: Extreme, var du i tärnaby idag? En kille där såg exakt ut som dig. :o @ guggo: fan va efter du är.Har en stuga i tärnaby fast var inte där igår :o Citera
Darkdevil Skrivet 1 Januari 2011 Rapport Skrivet 1 Januari 2011 Var iväg och åkte bob/pulka med familjen, klotade såklart på sista åket och flög åt helvete och slog i axeln, bastade när vi kom hem, sedan satt man vid datorn resten av dagen. Smällde aldrig några raketer då min ena hund är otroligt skotträdd. Citera
Fjeddo Skrivet 1 Januari 2011 Rapport Skrivet 1 Januari 2011 Nötte tvserier och såg på ishockey hela kvällen. Såg family guy, Simpsons, how i met your mother, scrubs, vampire diare och junior-vm i ishockey. Offtopic: Extreme, var du i tärnaby idag? En kille där såg exakt ut som dig. :o @ guggo: fan va efter du är.Har en stuga i tärnaby fast var inte där igår :o Okej, jag har också stuga i tärnaby, jag är där nu. :P Citera
TuggaBananWTF Skrivet 1 Januari 2011 Rapport Skrivet 1 Januari 2011 Vad gjorde ni på nyår? Hur firade ni? Smällde ni raketer? Berätta om erat nyår.Själv sat man inne och drack pommac och åt glass :o.Spelade lite BLACK OPS på veteran sen smällde raketer... råkade nästan skjuta på min kompis :o Citera
Hoonigan Skrivet 1 Januari 2011 Rapport Skrivet 1 Januari 2011 gick ut på byn. träffade ett fyllo som ville elda upp en julgran. smällde raketer. spelade GTA på min kompis Ifån Citera
Kuddie Skrivet 1 Januari 2011 Rapport Skrivet 1 Januari 2011 chillade med flickvännen och ett par gamla klasskompisar från högstadiet, sedan sköt jag raketer för 3000 :)Haha ja, såg bilden på alla raketer på FB. Det var ju fan crazy. Ont: Smällde raketer.. Citera
purjo Skrivet 1 Januari 2011 Rapport Skrivet 1 Januari 2011 Jag tog med mig ett gäng polare och åkte till min flickväns kompis och firade in det nya året med härligt folk och öl ! Fruktansvärt rolig natt, lätt det roligaste jag har gjort iår ! Citera
Ryssfemma Skrivet 1 Januari 2011 Rapport Skrivet 1 Januari 2011 Hemmafest, öl, champagne, vänner och massa okänt folk, kul var det =) Citera
Rammus Skrivet 1 Januari 2011 Rapport Skrivet 1 Januari 2011 Mat, Hockey, Raketer, Fest, champagne! Citera
Lynott Skrivet 2 Januari 2011 Rapport Skrivet 2 Januari 2011 Lagade oxfilé hos en polare och åt även middag där, konverterade sedan middagsbjudningen till fest och svepte några iskalla, däckade runt tre. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.