Lillasyst3r Skrivet 1 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2011 chillade med flickvännen och ett par gamla klasskompisar från högstadiet, sedan sköt jag raketer för 3000 :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 1 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2011 Först blev det god mat, sen ishockey och därefter raketer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eXtremE Skrivet 1 Januari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2011 Nötte tvserier och såg på ishockey hela kvällen. Såg family guy, Simpsons, how i met your mother, scrubs, vampire diare och junior-vm i ishockey. Offtopic: Extreme, var du i tärnaby idag? En kille där såg exakt ut som dig. :o @ guggo: fan va efter du är.Har en stuga i tärnaby fast var inte där igår :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 1 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2011 Var iväg och åkte bob/pulka med familjen, klotade såklart på sista åket och flög åt helvete och slog i axeln, bastade när vi kom hem, sedan satt man vid datorn resten av dagen. Smällde aldrig några raketer då min ena hund är otroligt skotträdd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 1 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2011 Nötte tvserier och såg på ishockey hela kvällen. Såg family guy, Simpsons, how i met your mother, scrubs, vampire diare och junior-vm i ishockey. Offtopic: Extreme, var du i tärnaby idag? En kille där såg exakt ut som dig. :o @ guggo: fan va efter du är.Har en stuga i tärnaby fast var inte där igår :o Okej, jag har också stuga i tärnaby, jag är där nu. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TuggaBananWTF Skrivet 1 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2011 Vad gjorde ni på nyår? Hur firade ni? Smällde ni raketer? Berätta om erat nyår.Själv sat man inne och drack pommac och åt glass :o.Spelade lite BLACK OPS på veteran sen smällde raketer... råkade nästan skjuta på min kompis :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoonigan Skrivet 1 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2011 gick ut på byn. träffade ett fyllo som ville elda upp en julgran. smällde raketer. spelade GTA på min kompis Ifån Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuddie Skrivet 1 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2011 chillade med flickvännen och ett par gamla klasskompisar från högstadiet, sedan sköt jag raketer för 3000 :)Haha ja, såg bilden på alla raketer på FB. Det var ju fan crazy. Ont: Smällde raketer.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 1 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2011 Jag tog med mig ett gäng polare och åkte till min flickväns kompis och firade in det nya året med härligt folk och öl ! Fruktansvärt rolig natt, lätt det roligaste jag har gjort iår ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 1 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2011 Hemmafest, öl, champagne, vänner och massa okänt folk, kul var det =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 1 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2011 Mat, Hockey, Raketer, Fest, champagne! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 2 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2011 Lagade oxfilé hos en polare och åt även middag där, konverterade sedan middagsbjudningen till fest och svepte några iskalla, däckade runt tre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.