5FJSKFJSKGJES Skrivet 21 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2011 Mina Inställningar -> Hantera ignorerade användare Där kan ni ställa in på någon person, om ni stör er. Då kan ni läsa inläggen dem skriver när ni vill. En bra funktion som jag inte använder dock, ännu i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrJesper Skrivet 21 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2011 Är det bara jag eller var fuska mycket mer aktivt för ett år sedan/halvår? Hur löser vi det?Haha, har tyckt precis tvärtom! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 21 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2011 Den här tråden är ju ganska aktiv i alla fall :) Jag menar på inte så kort tid har den ju fått hundra inlägg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 22 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2011 Den här tråden är ju ganska aktiv i alla fall :)Jag menar på inte så kort tid har den ju fått hundra inlägg.Roligt att sitta och läsa alla inlägg och 50% är av dig där du nämner samma sak. -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SWEDENFTW1 Skrivet 22 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2011 Ett sätt att göra fuska aktivare e att tipsa polararna. Om vi lägger till mer fusk o sånt så kommer polarna tycka de e :D bra o kommer tipsa andra hoppas ja iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 22 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2011 Ett sätt att göra fuska aktivare e att tipsa polararna. Om vi lägger till mer fusk o sånt så kommer polarna tycka de e :D bra o kommer tipsa andra hoppas ja iaf Bra idé.Jag berättade lite för fuska om mina vänner:Till och med mina syskon blev medlemmar här för att jag var det så det var ju bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 22 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2011 Ett sätt att göra fuska aktivare e att tipsa polararna. Om vi lägger till mer fusk o sånt så kommer polarna tycka de e :D bra o kommer tipsa andra hoppas ja iaf Jag tipsade en kompis om detta forumet.Han slutade efter en vecka för att det var för mycket personangrep enligt han. Plus att man är nog mer intresserad av fusk när man är 12 år och mindre, medans vi lite äldre är mer på forumet. Säger inte att det är en dålig ide, bara det att det nog inte skulle funka Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 22 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2011 Jag tipsade en kompis om detta forumet.Han slutade efter en vecka för att det var för mycket personangrep enligt han.Ja, jag tycker att forumet och fusken är bra.Men visst, ska folk stanna måste man vara schysst mot varandra, speciellt inte försöka få folk avstängda bara för att man inte gillar dem <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 23 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2011 BTW att sätta regler på att posta för mycket inlägg kommer inte att leda någonstans. För att det ska bli aktivt måste man ju skriva mycket inlägg, och om det förbjuds, det blir dåligt :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 23 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2011 Bör inte, och kommer nog inte komma en regel om hur mycket man får posta. En person kan posta väldigt mycket inlägg ändå, kanske bara förstör för vissa som postar många inlägg just en dag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 23 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2011 (redigerat) lägg in mer fusk och nyheter Redigerat 23 Januari 2011 av Videogame Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 23 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2011 Ett annat sätt: Var schysst mot varandra. Hitta inte fel hos dem aktiva inlägg eller försök få bort dem från fuska.se För då sticker dem. Farväl. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.