Fjeddo Skrivet 23 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2011 Ett sätt att göra fuska aktivare e att tipsa polararna. Om vi lägger till mer fusk o sånt så kommer polarna tycka de e :D bra o kommer tipsa andra hoppas ja iaf Skulle tro att det inte hjälper så mycket att skicka in fler fusk. Forumet är det aktivaste på sidan skulle jag tro. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 6 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2011 Asså ärligt, nu har Fuska.se nått den lägsta nivån tror jag. JÄTTE inaktivt just nu :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 6 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2011 Jag håller med dig, gangstaLean. Det verkade ha blivit bättre men nu har det blivit ÄNNU INAKTIVARE! Det är jätteofta det är bara typ 10 inloggade, fast det är helg och annat :( jag undrar vad det beror på, men amin har gjort något så att man får 30 dagars VIp om man kan få in två personer på fuska.se. Vi får försöka locka flera hit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 6 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2011 Jag håller med dig, gangstaLean.Det verkade ha blivit bättre men nu har det blivit ÄNNU INAKTIVARE!Det är jätteofta det är bara typ 10 inloggade, fast det är helg och annat :(jag undrar vad det beror på, men amin har gjort något så att man får 30 dagars VIp om man kan få in två personer på fuska.se.Vi får försöka locka flera hit.Tror tyvärr den saken inte kommer hjälpa så mycket, fuska.se kan vara på nedgång, vem vet. Hoppas att den inte är det dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 6 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2011 Tror tyvärr den saken inte kommer hjälpa så mycket, fuska.se kan vara på nedgång, vem vet. Hoppas att den inte är det dock.Mm, jag tror nästan också att fuska kan läggas ner, den är väldigt inaktiv...Det är svårt att också försöka göra något åt inaktivieten när ingen finns här heller... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BigGroter Skrivet 6 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2011 Jag håller med dig, gangstaLean.Det verkade ha blivit bättre men nu har det blivit ÄNNU INAKTIVARE!Det är jätteofta det är bara typ 10 inloggade, fast det är helg och annat :(jag undrar vad det beror på, men amin har gjort något så att man får 30 dagars VIp om man kan få in två personer på fuska.se.Vi får försöka locka flera hit.187 user(s) active in the past 15 minutesk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 6 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2011 Skulle tro att det inte hjälper så mycket att skicka in fler fusk. Forumet är det aktivaste på sidan skulle jag tro.Jag är säker på att iallafall 90% av dom som är här idag kom för fusken. Man kommer för fuskan och stannar för forumet :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 6 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2011 Asså ärligt, nu har Fuska.se nått den lägsta nivån tror jag. JÄTTE inaktivt just nu :oNej det stämmer inte..Antalet unika besökare var högre igår än vad det var i början av veckan. Forumet är en del av fuska.se, mest populära delen är Spel & fusk, har alltid vart och kommer nog alltid vara, 3FJSKFJSKGJES,Inte alls, det är bara forumet som är lite inaktivt, spel & fusk däremot är det ett jäkla hålligång. Forumet är bara.. sylten i en munk eller vad man ska säga, huvudsyftet med fuska.se var "spel & fusk", det får man inte glömma. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 6 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2011 Jaså, trodde att forumet var mer aktivt än spel och fusk, hur man nu än jämför dem. Men jag tror det är som majvor säger, man kommer hit för ett fusk, men några stannar här pga forumet. Man stannar nog inte här för att skicka in fusk bara, det är vad jag tänkt mig iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 6 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2011 (redigerat) Jaså, trodde att forumet var mer aktivt än spel och fusk, hur man nu än jämför dem.Men jag tror det är som majvor säger, man kommer hit för ett fusk, men några stannar här pga forumet. Man stannar nog inte här för att skicka in fusk bara, det är vad jag tänkt mig iaf.I stort sett det jag syftar på. :mellow: Personer besöker fuska.se för att kolla på fusk, vilket också var syftet på sidan. Som moderator när jag kollar på inskickade fusk, så brukar jag se vissa namn flera gånger om, finns aktiva medlemmar som skickar in fusk, kommenterar fusk men inte gjort ett enda inlägg på forumet. Nu kommer jag inte på några bra exempel men runescape då, vissa registrerar sig för att spela men är inte aktiv på forumet och vissa registrerar sig för att skriva på forumet, men spelar inte. Sedan finns det givetvis dem som gör både och, likadant här på fuska.se. Youtube då, jag vet inte om de har ett forum men om det fanns ett, skulle du då registrera dig för att skriva på forumet eller bara för att ladda upp videos, kommentera videos, eller skulle du skita i att registrera dig och bara kolla på olika videos som behagar dig? Redigerat 6 Februari 2011 av Raptomex Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 6 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2011 Bara jag som tycker att fuska har varit ovanligt aktivt senaste dagarna? :0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 6 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2011 (redigerat) Har vart medlem sedan 2003 och jag minns att jag slutade vara här ett tag därför jag inte orkade hänga med i aktviviteten, nu är det bra mycket annorlunda alltså... Redigerat 6 Februari 2011 av Collez Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.