5FJSKFJSKGJES Skrivet 6 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2011 Fuska är inaktivt för att det suger.Och ändå är du här :)?Fuska är rätt inaktivt, jag håller med. Det är jävligt svårt för en ny medlem att bli medlem numera faktiskt. Inte många nya. De flesta nya som kommer in och stannar, har oftast varit medlem här förut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 6 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2011 Ni inser väl att om ni istället för att gnälla här om hur inaktivt det är, hade skrivit i andra trådar på forumet så hade det inte varit inaktivt? Ungefär som att sitta och klaga över att huset brinner istället för att släcka branden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 6 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2011 Japp, The Sims-forumet var förr typ fylld med tre sidor trådar, nu är det kanske sex-sju tråkiga trådar........ Och japp, resten av forumet är så himla tråkigt. Jag loggar in varje dag, men jag skulle klara mig liksom att logga in en gång i veckan. Det var så tråkigt här att jag stack till fuska.nu. Men jag hatar den sidan, känns så ovälkomnande. Förlåt förlåt!!! OnT: Vi borde kanske alla hjälpas åt att göra fler trådar och vara aktivare, det kanske blir bättre då? Annars tror jag att jag drar härifrån :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 6 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2011 Japp, The Sims-forumet var förr typ fylld med tre sidor trådar, nu är det kanske sex-sju tråkiga trådar........Och japp, resten av forumet är så himla tråkigt. Jag loggar in varje dag, men jag skulle klara mig liksom att logga in en gång i veckan. Det var så tråkigt här att jag stack till fuska.nu.Men jag hatar den sidan, känns så ovälkomnande.Förlåt förlåt!!! OnT: Vi borde kanske alla hjälpas åt att göra fler trådar och vara aktivare, det kanske blir bättre då?Annars tror jag att jag drar härifrån :(Trådarna raderas ej, utan blir bara "inaktiva". Du kan se alla trådarna där genom att välja "se alla" på högersidan längst ner på sidan då du är inne på sims-forumet. För att göra ett aktivt forum, så behöver vi ju posta.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 6 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2011 Ja men, det är ju så tomt, ingen svarar ju längre typ :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nash Skrivet 6 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2011 Fuska.se var ett väldigt trevligt ställe för ett år eller 2 sen. Dock så har skiten dratt rent åt helvete av olika anledningar.Du är registrerad idag. WASD? Dave37? Nån? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KawaiiNeko Skrivet 6 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2011 Fuska.se var ett väldigt trevligt ställe för ett år eller 2 sen. Dock så har skiten dratt rent åt helvete av olika anledningar.Du är registrerad idag. WASD? Dave37? Nån? Om man kollar hans profil... Det är CrazyCake! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 6 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2011 Om man kollar hans profil... Det är CrazyCake!§9 - Användare Det är även strängt förbjudet att röja en annan användares identitet på Fuska på något som helst vis eller att sammankoppla användarens eventuella konton publikt. OnT: Varför inte göra fuska aktivt om ni tycker att det är inaktivt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 6 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2011 Problemet är att det är folks fel i fuska som skapat dessa problem. Idag kan inte en människa registrera sig utan att bli kallad för forumtroll, eller dubbelanvändare, Det var så mycket bättre när betydelsen forumtroll inte existera. Sen beror det ju också på tror jag om att fuska har skärt ner på mycket, t.ex tillgången i affären eller spelhörnan som försvann. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lolkfezt Skrivet 6 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2011 KAwaiiNeko: Jo självklart. Bara för jag tycker att CC är cool så måste jag ju vara han. Idiot. Nash: I am your father. Men visst Simple. Du har en poäng. Men jag tror att det mycket beror på att fler användare lämnar än fler som kommer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raeven Skrivet 6 Januari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2011 Ni inser väl att om ni istället för att gnälla här om hur inaktivt det är, hade skrivit i andra trådar på forumet så hade det inte varit inaktivt? Ungefär som att sitta och klaga över att huset brinner istället för att släcka branden.Hur ska man kunna göra det mer aktivt? Att rekrytera nya medlemmar är verklingen inte enkelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 6 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2011 Ni kan ju börja med att öka er egen aktivitet istället för att klaga över hur inaktivt det är. Tycker ni forumet är inaktivt, posta mer. Ni kan inte bara sitta och säga "forumet är inaktivt och allt suger". Ni är en del av problemet, och en del av lösningen. Och lösningen börjar med att ni arbetar för en ökad aktivitet och en ökad trivsamet. Sluta förvänta er att någon annan skall lösa problemen och gör något åt saken. Skrev allt det här i telefonen B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.