Mezox Skrivet 19 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2011 Här kan vi diskutera vilka skills vi tycker är roligast att träna och kanske skriva varför vi tycker det. Att bot(t)a räknas inte så inga: "XX ftw! Jag bottar det o spelar CoD istället!." Jag tycker mest om Dungeoneering - Jag gillar det för att man har något att göra när man håller på med det och för att det inte är lika repetetivt som de flesta andra skills (notera "inte lika") och man kan dessutom på ett enkelt och roligt sätt träna skillen ihop med andra. Dessutom gillar jag hur de andra skillsen hjälper en så mycket här. Jag gillar också Slayer. Jag är inte säker på varför men det är lite "coolt" att få relativt höglvlade monster som man går och dödar medan man hoppar på loots och liknande. Summoning är kul att träna för att det går så snabbt (när man väl har charmsen) att man nästan blir glad över hur xpen rullar in (eller gråter några tårar för hur dina spirit shards/pengar förstörs för den delen). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturk Skrivet 19 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2011 Agility är ganska kul. Det äger att ha en hög agility-nivå. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 20 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2011 Tycker att de combat relaterade skillsen är roliga. Man behöver inte hålla på med en massa grinding. Man får även en hög inkomst och att ha en relativt hög cb level "öppnar" vissa dörrar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturk Skrivet 20 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2011 På tal om dungeoneering, vad är den bästa xp per timme som man kan få om man kör i gäng? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 20 Januari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2011 (redigerat) På höga large floors får jag 70k-80k exp och det tar ungefär en och en halv timme om mitt team inte är alltför dåligt. Notera att man måste göra rätt så många "låglvlade" floors också. Redigerat 20 Januari 2011 av Mezox Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 20 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2011 ingen ftw! jag bottar o spelar CoD istället! Seriöst, det är så. =O Tycker inte att runescape är kul, men det är ett bra sätt att tjäna pengar på. ^_^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturk Skrivet 21 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2011 ingen ftw! jag bottar o spelar CoD istället! Seriöst, det är så. =O Tycker inte att runescape är kul, men det är ett bra sätt att tjäna pengar på. ^_^ Favoritskill att botta då? :P Synd att dg bots inte är så värst bra ännu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 21 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2011 Dungeoneering är roligt, fast segt också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Muffey Skrivet 21 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2011 Vette fan tycker allt är segt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 23 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2011 Slayer Fletching Woodcutting Crafting Fishing Hunter (Inte i ordning, notera det!) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
A7X Skrivet 24 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2011 Jag gillar att göra Amulets. Jo nu ska jag förklara varför ... 1. Jag "minar" så så mycket guld beroende på hur många amulets jag ska göra (mining) 2. Sen klipper jag får och spinner ullet till garn (Crafting) 3. Sen köper jag så många rubies jag vill ha (Ingen skill) 4. Sen smälter jag guldet (Smithing) 5. Furnace -> Gold bar + ruby (crafting) 6. Ball of whool -> Ruby amulet (crafting) 7. Ruby enchant -> Ruby amulet = Amulet of strength.(magic) 50 amulet of strength = 15.000 XP indelat i Mining, Crafting, Smithing och Magic. Så crafting skulle jag nog säga är den roligaste skillen... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ddona Skrivet 5 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2011 (redigerat) ** Redigerat 5 Februari 2011 av Raptomex §3.5 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg