GamesDean Skrivet 22 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2011 Tja! Upplever att det är en del posthunting på detta forum, man postar för att gå upp i rank och tjäna fm utan att egentligen föra något till ämnet. Tycker detta är sjukt störande och att det borde finnas en regel för detta! Jag upplever att det är samma perssoner som hela tiden bumpar, skapar onödiga trådar osv. Ni vet alledes säkert vilka jag syftar på! Så, vad tycker ni om detta och borde det finnas en regel som stoppar detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 22 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2011 §3.2 - Inlägget skall ha koppling (relevans) till trådens ämne och forumet. §3.9 - Posta aldrig inlägg som inte tillför något till diskussionen (spam). Båda täcker onödiga inlägg. Bara att börja anmäla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 22 Januari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2011 Så i princip kan jag anmäla ens persons inlägg när denna person gjort 40 inlägg på en dag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 22 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2011 (redigerat) Om alla dessa inlägg tillför något till tråden, så kan du nog inte det. Och isåfall är det väl bara bra? Då blir ju fuska mer aktivt. Redigerat 22 Januari 2011 av Jolt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 22 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2011 Vad är vitsen med fuskarank och fuskamynt om man inte får jobba för att få dem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuddie Skrivet 22 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2011 Vad är vitsen med fuskarank och fuskamynt om man inte får jobba för att få dem?True story. Hela det systemet borde tas bort, lägga till ett rep system och ha postcount synas istället. Då blir livet mycket enklare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 22 Januari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2011 Som idag, så har någon gjort 72 inlägg, det är inte normalt. Det är posthunting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 22 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2011 Som idag, så har någon gjort 72 inlägg, det är inte normalt. Det är posthunting.Beror ju på om denna tillför något till alla trådar denna har skrivit i. Om det är spam/flooding eller vad det kan tänkas vara, så är det ju fel. Men om det är ontopic, seriöst inlägg och så vidare, då ser jag inget fel med det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 22 Januari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2011 Nej, är det seriösa inlägg så är det inget problem. Men när man skriver ungefär 70 inlägg per dag så förstår ni att man inte löst 70 problem. De inläggen tillför inget. De som gör så här tycker jag är värda en ban, helt klart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 22 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2011 Ja t.ex så skriver Kalle att man kan bara göra si och så då skriver Pelle precis samma sak utan att änns läsa förstå vad han ska hjälpa en, sen så skriver någon att det inte änns finns si och så, och då blir Pelle ownad, mycket sånt men bara för att man skriver samma sak så måste han ju inte härma så man vet aldrig, lol hoppas ni fattar, exakt så som jag beskrev det bruka hända ofta känns det som. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 22 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2011 Sa det förut och säger det igen. Skrota FM, FR och tillsätt något bättre. Kommer inte på något annat nu, men jag får fundera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 22 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2011 Sa det förut och säger det igen. Skrota FM, FR och tillsätt något bättre. Kommer inte på något annat nu, men jag får fundera.Jag tror nog att om FM och FR skulle försvinna skulle även rätt så många inlägg även försvinna, det är nog bara negativt att ta bort det. Sen så skulle nog admin tappa lite pengar, nu köper nog några fuskamynt, skulle jag tro. Det är ju en liten inkomst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.