Hoppa till innehåll

Posthunting


GamesDean
 Dela

Rekommendera inlägg

Så du tycker alltså att det är okej att jag postar mycket inlägg?

 

Ja. Så länge du inte bryter mot reglerna så får du posta hur mycket du vill.

 

Ja vissa tyckte det var irriterande; fastän jag inte bröt mot reglerna eller spammade?

 

Om de vill lägga ner tid på att vara sura och griniga över att någon postar på ett internetforum så får de väl göra det. Det är deras problem.

 

Men jag slutar då om alla tycker det är så himla irriterande.

Jag vill inte bli kallad hora, eller bli hatad mer.

Har du anmält dom...? Att posta mycket är inte förbjudet. Att kalla någon hora är det.

 

Och, sätt dom bara på ignore. Fuska kommer antagligen bli mycket trevligare för dig då, och du lär knappast gå miste om särskilt mycket bara för att du inte kan läsa vad de skriver.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 94
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Fan, va cool du är.

 

Japp, jag är en liten mesig lydig flicka som inte vill bli hatad.

Så därför har jag sagt förlåt till imbazisterna och ska sluta att posthunta.

Trodde bara att det skulle bli aktivare,

Jag antar att jag hade fel...

Sluta tycka synd om dig själv, fuska.se är ett diskussionsforum. Jag tycker ändå du gör helt rätt att börja posta för att göra det aktivare, för det behöver vi verkligen. Håller man sig till ämnet och är relevant så blir det skitbra. Mer kan man inte göra. Om de som klagar på posthunting skulle kunna vara lika aktiva i resten av fuska som i den här tråden så skulle fuska.se vara way more active.

 

pewpew

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Fan, va cool du är.

 

Japp, jag är en liten mesig lydig flicka som inte vill bli hatad.

Så därför har jag sagt förlåt till imbazisterna och ska sluta att posthunta.

Trodde bara att det skulle bli aktivare,

Jag antar att jag hade fel...

Inte undra på fan att folk börjar tycka sådär om dig. Ignorera dom som jävlas med dig och skriv på som vanligt igen. Du kommer fan ingen vart med att sitta och skriva sådär. Skulle jag vara dig så skulle en block på dessa personer vara bra om du inte klarar av att total ignorera ett par ord från ett forum.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hmmm, okej.

Men att tycka synd om mig själv får jag väl göra?

Jag blev totalmobbad. Jag blev ledsen, då får man väl tycka synd om sig själv.

men som du sa Znk, hora är ett ord.

Men jag ska jobba på att bli lite mer okänslig i framtiden.

 

Men jag fattade inte vad du menade Znk med att jag inte kom nån vart med att säga fan va cool du är till Laserturk

:huh:

Jag menar... det gör jag väl visst det. Laserturk bryr sig inte vad folk tycker om honom, det gör jag.

Så därför tyckte jag han var cool, och ville bara bli mer som honom, för det kan man ha nytta av.

???

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hmmm, okej.

Men att tycka synd om mig själv får jag väl göra?

Jag blev totalmobbad. Jag blev ledsen, då får man väl tycka synd om sig själv.

men som du sa Znk, hora är ett ord.

Men jag ska jobba på att bli lite mer okänslig i framtiden.

 

Men jag fattade inte vad du menade Znk med att jag inte kom nån vart med att säga fan va cool du är till Laserturk

:huh:

Jag menar... det gör jag väl visst det. Laserturk bryr sig inte vad folk tycker om honom, det gör jag.

Så därför tyckte jag han var cool, och ville bara bli mer som honom, för det kan man ha nytta av.

???

Om folk trakasserar dig, bry dig för allt i världen inte! Mobbare matas med uppmärksamhet. När man väl inte bryr sig om dem så kommer de tids nog sluta. Annars så kan du göra något som får vilken kille som helst att sluta: Ge en så ordentlig spark på kulorna så att denne ser stjärnor. Gör så varenda gång den personen retas, tids nog kommer denne att sluta. Tänk inte, bara gör det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Bra idé :evil:

 

Men asså, våld leder ingen vart egentligen.

Plus att jag inte kan sparka dem nu när det inte ens vet var jag är, finns eller VEM jag är egentligen.

Jag sa förlåt. Jag gav mig, jag tänkte att de kanske skulle bli schyssta nån för det var nån snubbe som hette DonaldDuck ( <_< )

som sa "Slutar du så slutar de"

Så jag gjorde som han sa...

Men det var egentligen DEM som var taskiga, inte jag.

Men om folk störde sig på ett aktivt fuska.se, då slutar jag då.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jo.

 

OnT: Dock så finns det fler än du som posthuntat en del. De har dock blivit bannade eller varnade.

Du är läskig.

 

OnT: Jag är inte ens fått en varning, men det verkade som ingen posthntade eftersom när jag skrev mycket inlägg som ingen försökte slå mig i Dagens Topp Tio Författare.

men whatever, jag har inte fått en varning i alla fall :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du är läskig.

 

OnT: Jag är inte ens fått en varning, men det verkade som ingen posthntade eftersom när jag skrev mycket inlägg som ingen försökte slå mig i Dagens Topp Tio Författare.

men whatever, jag har inte fått en varning i alla fall :huh:

Som tidigare sagt, du får en tillsägelse/varning om moderatorerna tycker att dina inlägg är onödiga :).

Sen det du sa om "ett aktivt fuska.se", alltid bra med ett fuska.se. Men du verkar ju nästan själv säga att du posthuntade, rätta mig om jag har fel. Är det inte lite fel då?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Läge att låsa denna tråd? Den är helt galet off-topic..

 

OnT: Det här med att anklaga folk för posthunting är bara löjligt, väx upp. Tror att dom flesta inte ens tänker på det förutom herr TS som kanske känner sig underlägsen för att han inte ligger först? Vad vet jag?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...