Hoppa till innehåll

Posthunting


GamesDean
 Dela

Rekommendera inlägg

Hmmm, okej.

Men att tycka synd om mig själv får jag väl göra?

Jag blev totalmobbad. Jag blev ledsen, då får man väl tycka synd om sig själv.

men som du sa Znk, hora är ett ord.

Men jag ska jobba på att bli lite mer okänslig i framtiden.

 

Men jag fattade inte vad du menade Znk med att jag inte kom nån vart med att säga fan va cool du är till Laserturk

:huh:

Jag menar... det gör jag väl visst det. Laserturk bryr sig inte vad folk tycker om honom, det gör jag.

Så därför tyckte jag han var cool, och ville bara bli mer som honom, för det kan man ha nytta av.

???

VARFÖR BRYR DU DIG ENS OM DOM? Tar om detta med lite lättare ord: Läs, ignorera, skratta och le. Och svara absolut inte på något elakt, anmäl det istället.

 

På så vis så får du/vi ett bättre forum och regel-brytarna försvinner, smart va?

 

Gäller fuskas-regler på gruppforumen också? (Fråga till moderator)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 94
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Att posthunta går antagligen emot reglerna, eftersom man postar för att öka inläggsräknaren man har. Så jo. Det är dock inte förbjudet att posta så många inlägg som man kan, om dem inte bryter mot reglerna.

Ja, varför har ni då någonting emot? Hon spamar ju inte, har inte sett ett enda av hons inlägg som är spam måste jag erkänna.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

VARFÖR BRYR DU DIG ENS OM DOM? Tar om detta med lite lättare ord: Läs, ignorera, skratta och le. Och svara absolut inte på något elakt, anmäl det istället.

 

På så vis så får du/vi ett bättre forum och regel-brytarna försvinner, smart va?

 

Gäller fuskas-regler på gruppforumen också? (Fråga till moderator)

 

3.1, 3.2, 3.5, 3.6, 3.9, 3.10

Det står i reglerna att man får undantaga dessa regler i gruppforum

 

Ja, varför har ni då någonting emot? Hon spamar ju inte, har inte sett ett enda av hons inlägg som är spam måste jag erkänna.

Jag har något emot posthunting, inget emot henne som tidigare sagt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nu får det väl FAN räcka!

Alla, exakt alla mina inlägg följer tråden, dock är de kanske inte jättenödvändiga, so what, de bryter inte mot reglerna.

 

Du är elak, du kallade mig hora, därför förtjänar du att få en stor fet varning.

Fattar du, nu?!

 

Om vi tar bort dagens i topp 10 författare och rank, då kommer all posthunting försvinna, det ha du rätt i. Ingen kommer att vilja vara här.

 

Och jag har redan berättat för dig att jag inte alls BARA skrev inlägg för dagens i topp tio förattare eller fuskarank, utan för att BIDRA TILL AKTIVITETEN PÅ FUSKA.SE!

Kan du inte lyssna någon gång?

beep beep statement invalid beep beep

Jag skriver för att hjälpa andra.

 

Redigerat av Satisfaction
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Japp, man lär sig något nytt varje dag :)

Nyligen fick jag ett hatmail från KawaiiNeko, jag gjorde som du sa Znk, läste skrattade och anmälde.

Why?

Han skrev ungefär,

Du ska ge fan i imbaz, fuck off jävla hora.

 

Och att han var sur på mig för att jag anmälde ett gruppforum.

Men jag anmälde ju för brytande mot 1, inte mot dem man kan göra undantag på.

 

Men men, jag vet inte vad jag ska göra åt min posthunting...

Jag ska fortsätta posta, kanske inte spamma dock. (Jag spammade inte???)

 

Men visst, jag ska nog göra som RememberMe sa, 10 välskrivna inlägg än 30 korta rader med lite meningsglösa inlägg, som dock följer tråden, det är ju lite weird.

Jag ska göra så.

Då blir vi alla glada så kan vi få slut på det här "kriget"

Håller någon med?

MVH Layton

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Japp, man lär sig något nytt varje dag :)

Nyligen fick jag ett hatmail från KawaiiNeko, jag gjorde som du sa Znk, läste skrattade och anmälde.

Why?

Han skrev ungefär,

Du ska ge fan i imbaz, fuck off jävla hora.

 

Och att han var sur på mig för att jag anmälde ett gruppforum.

Men jag anmälde ju för brytande mot 1, inte mot dem man kan göra undantag på.

 

Men men, jag vet inte vad jag ska göra åt min posthunting...

Jag ska fortsätta posta, kanske inte spamma dock. (Jag spammade inte???)

 

Men visst, jag ska nog göra som RememberMe sa, 10 välskrivna inlägg än 30 korta rader med lite meningsglösa inlägg, som dock följer tråden, det är ju lite weird.

Jag ska göra så.

Då blir vi alla glada så kan vi få slut på det här "kriget"

Håller någon med?

MVH Layton

Du bör ha fått en varning/tillsägelse om du spammat. Så det är lungt. Posta vidare, kanske inte lika många inlägg som du gjorde den dagen men det finns inget dåligt med en aktiv medlem om den inte bryter mot reglerna.

 

Förresten.

En bild kom upp i imba:

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Va bra, jag vet att jag postade för mycket.

Men nu gör jag så, och jag hoppas alla blir glada.

BTW, blivit bannad från imbaz, så kan inte kolla det, dem där som finns där lagt upp.

Men jag bryr mig inte längre om dem kallar mig hora. Det betyder stund på latin, vet inte vad det betyder på svenska.

Och dem får väl skylla sig själva, admin berättade att han delat ut fem varningar, så japp.

 

Och det största jag fått är en tillsägelse, så jag ska skärpa mig nu.

/Layton

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...