Fjeddo Skrivet 22 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2011 Jag tror nog att om FM och FR skulle försvinna skulle även rätt så många inlägg även försvinna, det är nog bara negativt att ta bort det. Sen så skulle nog admin tappa lite pengar, nu köper nog några fuskamynt, skulle jag tro. Det är ju en liten inkomst.Kanske det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 22 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2011 True story. Hela det systemet borde tas bort, lägga till ett rep system och ha postcount synas istället. Då blir livet mycket enklare.rep-system kommer missbrukas. En person som ogillar en person kommer ge han/hon ett -rep för att jävlas. Vet ett fåtal forum som fått till rep-systemet, så nej imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 23 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2011 Men snälla... Okej, det är JAG, Jag som gillar att stå högst upp på listan. Okej, en anlednig, jag vill gärna gå upp i fuskarank och skriva många inlägg, och visst är det kul att stå högst upp på Dagens i topp 10 författare. Men dels för att jag tyckte att fuska.se var inaktivt. Alla klagade och jag bestämde mig för att skriva många inlägg så att det skulle bli aktivare. "Jag tog en kula för dig och fick en smula tillbaks." Nu, när jag faktiskt har gjort något vad får man tillbaks? "Banna den lilla horan" Jag följer reglerna. Jag skriver inte inlägg som bryter mot varken 3.2 eller 3.9 XxHomerxX, ska det finnas regler typ "man får inte skriva för många inlägg" Det är ju bara bra! Och ni kan ju sluta med att leta efter fel hos andra, om jag blir bannad för ingenting, vad kommer hända med fuska.se? Jo, en mindre aktiv medlem. Ni borde tänka till lite nästa gång, /Layton Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 23 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2011 (redigerat) Kanske det... Jag tror nog att om FM och FR skulle försvinna skulle även rätt så många inlägg även försvinna, det är nog bara negativt att ta bort det. Sen så skulle nog admin tappa lite pengar, nu köper nog några fuskamynt, skulle jag tro. Det är ju en liten inkomst.det är ju sant... Redigerat 23 Januari 2011 av Videogame Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 23 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2011 (redigerat) Men snälla...Okej, det är JAG, Jag som gillar att stå högst upp på listan.Okej, en anlednig, jag vill gärna gå upp i fuskarank och skriva många inlägg, och visst är det kul att stå högst upp på Dagens i topp 10 författare.Men dels för att jag tyckte att fuska.se var inaktivt. Alla klagade och jag bestämde mig för att skriva många inlägg så att det skulle bli aktivare. "Jag tog en kula för dig och fick en smula tillbaks." Nu, när jag faktiskt har gjort något vad får man tillbaks? "Banna den lilla horan" Jag följer reglerna. Jag skriver inte inlägg som bryter mot varken 3.2 eller 3.9 XxHomerxX, ska det finnas regler typ "man får inte skriva för många inlägg"Det är ju bara bra! Och ni kan ju sluta med att leta efter fel hos andra, om jag blir bannad för ingenting, vad kommer hända med fuska.se?Jo, en mindre aktiv medlem. Ni borde tänka till lite nästa gång,/LaytonJag har inte sett alla dina inlägg, men jag antar att xXhomerXx tycker att dina inlägg är onödiga, det kan vara bättre med 10 seriösa inlägg än 20 oseriösa. Men jag vet inte riktigt hur dina inlägg sett ut så. Som ZnK säger, Rep-system kommer missbrukas, om det ska finnas så bör endast + vara med. Redigerat 23 Januari 2011 av 3FJSKFJSKGJES Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 23 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2011 (redigerat) Du skrev två sak samma gånger ;) OnT: inga av mina inlägg är onödiga, eller okej då, kanske lite, men inget inlägg bryter åtminstone mot reglerna! Och jag ville bara att det skulle bli aktivare på fuska.se men om alla gnäller på att jag skriver för mycket inlägg... ??? Vadå, då? Jag får väl skriva många om jag vill! Inget inlägg bryter ju mot reglerna och alla håller sig till ämnet! Redigerat 23 Januari 2011 av Layton Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 23 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2011 Om det är seriösa inlägg, så är det ju inget fel med det. Bara positivt. Men om man försöker skriva så många inlägg som möjligt, bara för att så brukar det bli mindre "seriösa" inlägg eftersom man vill skynda sig att skriva en massa inlägg istället. Det är fel taktik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 23 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2011 Om det är seriösa inlägg, så är det ju inget fel med det. Bara positivt. Men om man försöker skriva så många inlägg som möjligt, bara för att så brukar det bli mindre "seriösa" inlägg eftersom man vill skynda sig att skriva en massa inlägg istället. Det är fel taktik.Okej :( Japp,, nu erkänner jag lite av inläggen är så, men jag ser alltid till att det inte bryter mot 3.2.Jag lovar, jag ska försöka att göra mina inlägg mer seriösare.Men jag trodde först bara att alla var arga och avundsjuka på mig för att jag skrev så mycket.Men spammar gör jag INTE och att kalla mig posthunter och hora leder ingen vart <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 23 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2011 Jag sa inte att dem var oseriösa, jag vet inte. Men i vilket fall så finns det mycket hat på denna sida, och det finns stor risk att det blir personliga påhopp, det är bara att anmäla inlägget. Om dina inlägg är onödiga så kommer du antagligen få en varning om varning eller en varning helt enkelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 23 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2011 Jag sa inte att dem var oseriösa, jag vet inte. Men i vilket fall så finns det mycket hat på denna sida, och det finns stor risk att det blir personliga påhopp, det är bara att anmäla inlägget. Om dina inlägg är onödiga så kommer du antagligen få en varning om varning eller en varning helt enkelt.Japp, men i imbaz 2.5 liter försöker dessa onda imbazister hitta fel hos mig och försöka få mig bannad.Gud va elakt :( Så får man inte göra.Få bort den som försöker göra lite åt fuska.se... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 23 Januari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2011 Snälla nån, att posta 70 inlägg leder ingen vart, klart man får leta fel och anmäla. Det är därför den där anmäla knappen finns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 23 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2011 Till att börja med, så har jag inte sett något inlägg Layton gjort anmält. Så jag har inte sett någon som verkar tycka det är negativt. Sen är det ju upp till modsen att se om anmälningarna är något man behöver göra ngt åt, eller som man kan låta det vara som det är. Sen till Layton, du gör en hel del bra inlägg, men en del är väldigt nära gränsen till onödiga. Ta det lite lugnare, man behöver inte alltid skriva ned varenda lilla grej man kan tänka sig. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.