Pomegranate Skrivet 2 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2011 Nu är det så att jag gillar en tjej i min klass och hon gillar min nog också. Men,vad gör man när man precis har blivit ihop i min ålder och hur reagerade era föräldrar när ni blev ihop med någon när ni var ca 12? Sen är jag lite extra nervös för att ingen i mellanstadiet e ihop med någon så det känns lite "läskigt" att vara den förste,de har varit ihop i lågstadiet kanske men ingen i hela mellanstadiet! Så nu undrar jag,hur är det att vara ihop? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apakalsong Skrivet 2 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2011 "Fråga chansen" på henne? Så får du veta hur det är att vara ihop. TROOLLL Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturk Skrivet 2 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2011 Ska en 12-åring vara ihop med någon? Ja då blir det nog mest "hålla handen". Du vet nog inte ens vad kärlek är, ens stava rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 2 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2011 Om du nu är 12 så blir det nog inte mycket till förhållande. Vänta tills du blir byxmyndig istället... inte för att man blir mer mogen av det, men det är då du kan börja leta efter ett seriöst förhållande. Trust me, it aint easy.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doglovers Skrivet 2 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2011 hahaha det är jättemysigt...ända tills man gör slut. men vänta ett år så känns det seriösare;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 2 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2011 Om du nu är 12 så blir det nog inte mycket till förhållande. Vänta tills du blir byxmyndig istället... inte för att man blir mer mogen av det, men det är då du kan börja leta efter ett seriöst förhållande. Trust me, it aint easy..^this. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 2 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2011 Men vafan snackar alla om? Bara gör allt du känner för att göra med tjejen din. Håll handen, spela tv-spel, lek med lego, pussas? Ja jag vet inte, bara följ dina känslor och gör vad du mår bra av. Klart man kan ha förhållanden när man är 12 också, bara man gör vad man själv vill och inte försöker kopiera vuxna, för då blir det bajs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
A7X Skrivet 2 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2011 Men vafan snackar alla om? Bara gör allt du känner för att göra med tjejen din. Håll handen, spela tv-spel, lek med lego, pussas? Ja jag vet inte, bara följ dina känslor och gör vad du mår bra av. Klart man kan ha förhållanden när man är 12 också, bara man gör vad man själv vill och inte försöker kopiera vuxna, för då blir det bajs.Win! När jag var 12 visste jag inte så mycket vad kärlek var.Det ända jag kände var att jag ville va med min tjej hela tiden och vågade inte ens hångla.Men tillslut vågade jag... EPIC ;s Näe, men jag älskar min tjej jag har nu :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 3 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2011 Win! När jag var 12 visste jag inte så mycket vad kärlek var.Det ända jag kände var att jag ville va med min tjej hela tiden och vågade inte ens hångla.Men tillslut vågade jag... EPIC ;s Näe, men jag älskar min tjej jag har nu :)14 barre och vet vad kärlek är.. Som 12 åring så kan man alltid göra som Moderata Ungdomsförbundet gör. Petning! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 3 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2011 Fan skulle man inte kunna vara 14 och veta vad kärlek är? Bara för att du inte gjorde det? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
A7X Skrivet 3 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2011 Fan skulle man inte kunna vara 14 och veta vad kärlek är? Bara för att du inte gjorde det? :PEller hur... Jag förstår vad kärlek är. Men hur man än formulerar det om man är under 16 så "vet man ändå inte vad det är". Hmm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spelbroderna Skrivet 3 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2011 Det är rätt hött att vara i ett förhållande, ty då får man lov att doppa veken i kärleksgrottan på regelbunden basis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.