Whore Skrivet 26 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2011 När drar nästa runda igång? Jag har fetaste listan förberedd. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raeven Skrivet 26 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2011 Jag är även sugen på nästa omgång! B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zkAro Skrivet 26 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2011 ställer också upp för nästa omgång! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Entropia Skrivet 26 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2011 Jag också :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 26 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2011 Jag också :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eXtremE Skrivet 26 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2011 Jag är med på nästa omgång! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 26 Februari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2011 Nästa runda kommer antagligen dra igång i nästa vecka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Intense Skrivet 26 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2011 Jag är på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 26 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2011 Joinar gärna nästa runda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 27 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2011 Ställer upp nästa runda med, hoppas jag får en lista denna gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 27 Februari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2011 (redigerat) Observera att inga "jag är med/på/joinar/osv" som folk har skrivit hittills räknas som en anmälning. När jag annonserar nästa runda så kommer en anmälningsperiod på en vecka börja, precis som vanligt. Edit: Kul med stort intresse! :D Redigerat 27 Februari 2011 av Guggo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torcida Skrivet 27 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2011 Najs med en ny runda, jag är definitivt på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.