Distinction Skrivet 7 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2011 Jag skulle ha kört på Sandy Bridge med den budgeten förresten.Försök trycka in ett med den budgeten och hans krav. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 7 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2011 Har inte läst hela tråden, men för 7-8k (det kostade datorn i Tråden) så går det bra! Mycket bättre än en Phenom II X4! http://www.inet.se/kundvagn/visa/262200/2011-03-07 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lolkfezt Skrivet 7 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2011 http://www.inet.se/kundvagn/visa/261868/i-said-this-d- Nu får du vara nöjd... Phenom 2 är dokumenterat bättre än Athlon2. Collez; Aldrig hört talas om de spelen.. eller kanske Stalker där emot.. Whatever.... Det verkar inte som att har ska köra något SÅ krävande spel...Har du inte hört talas om Metro 2033? Vilken sten har du legat under? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 7 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2011 (redigerat) Har du inte hört talas om Metro 2033? Vilken sten har du legat under? Flera :( Man bryr sig inte mycket om nya spel om man inte kan spela dem D;... Har inte läst hela tråden, men för 7-8k (det kostade datorn i Tråden) så går det bra! Mycket bättre än en Phenom II X4! http://www.inet.se/kundvagn/visa/262200/2011-03-07Du vet att han är 100% sträng på att det ska vara en 6970 :rolleyes: Redigerat 7 Mars 2011 av QuinnoX Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 7 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2011 (redigerat) Du vet att han är 100% sträng på att det ska vara en 6970 :rolleyes:Mycket mer prisvärt med 6950, så han borde inte ta 6970. Går ju ändå väldigt lätt att flasha! Redigerat 7 Mars 2011 av ReMemberMe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 7 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2011 Mycket mer prisvärt med 6950, så han borde inte ta 6970. Går ju ändå väldigt lätt att flasha!JAG VET! D:! Men han envisas. Kolla bara tidigare posts så ser du att jag rekommenderat det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 7 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2011 JAG VET! D:! Men han envisas. Kolla bara tidigare posts så ser du att jag rekommenderat det!Konstigt att han frågar om hjälp om han nu är så bestämd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrFr3drik Skrivet 9 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2011 Jag skulle byta minnena från A-Data till Corsair. Billigare och bättre... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dellonen Skrivet 11 Mars 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2011 Ni får ursäkta att jag inte har kunnat skriva på några dagar. Okej jag har funderat lite och om ni säger att 6950 är mer prisvärt så kör jag nog på ett sånt. Kommer det klara dessa spel med maxad grafik? CoD MW/MW2 Left 4 dead 2 CSS (Lol det är jag säker på att det klarar) Battlefeild BC2 WoW LOTRO (lord of the rings online - ett mmorpog) Gmod Det är dom spelen jag spelar mest just nu men jag är väldigt sugen på att testa bulletstrom och crysis, klarar 6950 de 2 spelen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lolkfezt Skrivet 11 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2011 6950 tar alla spel på marknaden atm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 11 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2011 Ni får ursäkta att jag inte har kunnat skriva på några dagar. Okej jag har funderat lite och om ni säger att 6950 är mer prisvärt så kör jag nog på ett sånt. Kommer det klara dessa spel med maxad grafik? CoD MW/MW2 Left 4 dead 2 CSS (Lol det är jag säker på att det klarar) Battlefeild BC2 WoW LOTRO (lord of the rings online - ett mmorpog) Gmod Det är dom spelen jag spelar mest just nu men jag är väldigt sugen på att testa bulletstrom och crysis, klarar 6950 de 2 spelen?Ja, det uppfyller alla dina krav. Blir ännu bättre om du flashar det till 6970! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dellonen Skrivet 11 Mars 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2011 Hur gör man det då? Men klarar moderkortet http://www.inet.se/artikel/1901910/msi-770-c45-am3 att uppgradera grafikkort i framtiden, t.e.x 6990, även om jag inte har något behov för det just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.