Mumutio Skrivet 16 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2011 (redigerat) Det här har väl inget med skolan att göra egentligen, men jag bara undrar. Har ni testat mensas provtest? Vad fick ni? Jag gjorde det nämligen nu och fick alla rätt, så jag undrar om det är testet som är lätt eller jag verkligen är bland de 4% bästa. :o Ni får gärna testa göra provet nu, tar bara tio minuter. http://www.mensa.se/HTML/testD/result.html?result=15 MENSAS PROVTEST Redigerat 17 Februari 2011 av Mumutio Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 16 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2011 Vad jag hört är det bara ett "fake"test så folk ska betala för att få göra det riktiga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 16 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2011 126 är gränsen på provtestet har jag för mig. Det är betydligt lättare än det riktiga inträdesprovet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 16 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2011 Gjorde för ungefär ett halvår sen. Fick alla rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 16 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2011 lol: http://www.mensa.se/HTML/testD/result.html?result=10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 16 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2011 ...Hur vet ni att ni fick alla rätt? För mig står det bara att jag fick 126 eller mer och hamnade bland de 4%, men inte hur många rätt jag fick. :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 16 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2011 I länken, ändra result=10 till 15. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 16 Februari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2011 (redigerat) 126 eller mer Grattis! Det här är det högsta resultat som går att uppnå på provtestet. Redigerat 16 Februari 2011 av Mumutio Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 16 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2011 Säger inget om att du fick alla rätt, det säger att du fick så mycket som krävs för att få bästa "betyg". Jämför med att man inte måste få absolut alla rätt på ett prov för att få MVG. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 16 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2011 (redigerat) Fick alla rätt på provtestet. Fick även min morsa att göra det, hon fick typ 89 i IQ :lol: Redigerat 16 Februari 2011 av Vitdom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 16 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2011 Fick alla rätt på provtestet. Fick även min morsa att göra det, hon fick typ 89 i IQ :lol:Omg, till och med jag fick högre. xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 16 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2011 (redigerat) Säger inget om att du fick alla rätt, det säger att du fick så mycket som krävs för att få bästa "betyg". Jämför med att man inte måste få absolut alla rätt på ett prov för att få MVG.Ah nvm. Läste fel :) Redigerat 16 Februari 2011 av Whore Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.