Rovarkungen Skrivet 11 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2011 (redigerat) Top Gun. När Goose (eller vad han nu hette) dör. Redigerat 11 Oktober 2011 av Oroletfns Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 15 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2011 Click, i slutet. The Butterfly Effect, när han inte har några armar och han försöker ta livet av sig själv i badkaret. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 16 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2011 Det här är inte riktigt en film, men jag började gråta av skratt åt ett family guy avsnitt en gång. http://www.youtube.com/watch?v=DXHaCEhOiWU Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 16 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2011 (redigerat) Edit: Ursäkta mig, dubbelinlägg. Redigerat 17 Oktober 2011 av Layton Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 16 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2011 Varför dubbelpostar du? Gör du det här med mening för att få mer fuskarank! FUSK! Jag har gråtit av Bambi. Ja. DET HAR JAG. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unknown12 Skrivet 17 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2011 (redigerat) När Scar dödar Mufasa i lejonkungen... Bölade som ett spädbarn när Simba kryper under Mufasas tass.. :cry: BambiJag blev ledsen när jag såg Click, men jag grät inte... Click, i slutet. The Butterfly Effect, när han inte har några armar och han försöker ta livet av sig själv i badkaret.Jag skulle nog också gråta när han inte har några armar och han försöker ta livet av sig själv i badkaret.Det är en film jag INTE tänker se. Redigerat 17 Oktober 2011 av unknown12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 17 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2011 Varför dubbelpostar du? Gör du det här med mening för att få mer fuskarank! FUSK!Jag har gråtit av Bambi. Ja. DET HAR JAG.Harkel. FUSKa.se??? Men seriöst nu, jag ber om ursäkt... onT: Jo, Lejonkungen blev det lite halvblankt, så jag kunde ha gråtit om jag ville, men jag valde att inte göra det. Ibland har man faktiskt ett val. Jag ville inte att brorsan skulle reta mig så jag höll tillbaka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 17 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2011 Pokémon: The MovieHotel RwandaZeitgeist: Moving Forward Aldrig slängt en tår från ögat av en film då jag vet att det är fake.Jag gråter då jag vet att det är verkligt. (om man bortser från pokemon, som var från att jag var liten) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 17 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2011 (redigerat) Pokémon Mewtwo Slår Tillbaka. När alla pokémon gråter när Ash blir förstenad av Mew & Mewtwos psybeams ]: Titanic Redigerat 17 Oktober 2011 av PussyCat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 17 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2011 När Scar dödar Mufasa i lejonkungen... Bölade som ett spädbarn när Simba kryper under Mufasas tass.. :cry: BambiJag blev ledsen när jag såg Click, men jag grät inte...Jag skulle nog också gråta när han inte har några armar och han försöker ta livet av sig själv i badkaret.Det är en film jag INTE tänker se.Alla som inte sett den måste se den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 18 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2011 Pokémon Mewtwo Slår Tillbaka. När alla pokémon gråter när Ash blir förstenad av Mew & Mewtwos psybeams ]:Det är "Pokémon: The Movie". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 18 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2011 Lejonkungen, än idag kan jag inte kolla på när Mufasa dör och Simba kommer alldeles ynklig och grejer, nej fy fan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.