Viruz256 Skrivet 6 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2011 så kan man inte säga häller en cd skiva med 24 låtar kostar ju dryga 240 kr om det ska vara nya låtar om man inte vill ladda ner o det kan man fortfarande göra?Ja, om man köper den via Itunes kanske... Vetefan när jag såg en skiva för 240 kr senast, dyrast e typ 199 för en dubbel cd... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CRAAZY Skrivet 8 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2011 Spotify i mobilen, nu med free/open?http://www.spotify.com/se/blog/archives/20...lo-to-the-ipod/Längst ner står det att känsten kräver Premium! :verymad: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 8 Maj 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2011 Längst ner står det att känsten kräver Premium! :verymad:Nej, man behöver inte premium för att ha spotify i mobilen.Men för att kunna streama musik genom spotify behövs det, man kan dock ha free/open och ändå använda Spotify som en musikspelare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 12 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2011 Antar att detta kommer att öka olaglig nedladdning utav musik med miljoner av låtar varje dag. Trodde först inte att jag skulle bli så drabbad utav denna förändring men det jag märker är det jobbigaste är att man inte kan lyssna på en och samma låt vad äre- 5gånger? Varje gång man hittar en NY BRA låt lyssnar man ju minst 10gånger på den under några dagar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 14 Maj 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2011 (redigerat) Antar att detta kommer att öka olaglig nedladdning utav musik med miljoner av låtar varje dag.Trodde först inte att jag skulle bli så drabbad utav denna förändring men det jag märker är det jobbigaste är att man inte kan lyssna på en och samma låt vad äre- 5gånger? Varje gång man hittar en NY BRA låt lyssnar man ju minst 10gånger på den under några dagar.Jo, du har rätt med allt du säger. Men fem gånger max, det är rätt dåligt. Dock så kan man komma undan från det de sex första månaderna om man skaffar en spotify free-invite. Då är det som gamla sortens free. Ingen begränsning alltså. Här finns det tre invites kvar att hämta:http://www.fz.se/bloggar/bildjaveln/201105...-spotifyinvites Redigerat 14 Maj 2011 av 3FJSKFJSKGJES Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 16 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2011 Gillar nya funktionen att synka mp3 filer med spotify. Fungerar bättre än Itunes. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 1 Juni 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2011 Har en fråga angående Spotify. Hur ser man hur många låtar Spotify har totalt? Har hört att man kan söka efter "Year:0-3000" eller något sånt, men det står inte hur många låtar det finns, måste man vänta tills man ser alla låtar eller vadå? xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.