Hoppa till innehåll

Spotify Free/open: 10 Timmar/månad!


5FJSKFJSKGJES
 Dela

Rekommendera inlägg

så kan man inte säga häller en cd skiva med 24 låtar kostar ju dryga 240 kr om det ska vara nya låtar om man inte vill ladda ner o det kan man fortfarande göra?

Ja, om man köper den via Itunes kanske... Vetefan när jag såg en skiva för 240 kr senast, dyrast e typ 199 för en dubbel cd...
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 102
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Antar att detta kommer att öka olaglig nedladdning utav musik med miljoner av låtar varje dag.

Trodde först inte att jag skulle bli så drabbad utav denna förändring men det jag märker är det jobbigaste är att man inte kan lyssna på en och samma låt vad äre- 5gånger?

 

Varje gång man hittar en NY BRA låt lyssnar man ju minst 10gånger på den under några dagar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

Antar att detta kommer att öka olaglig nedladdning utav musik med miljoner av låtar varje dag.

Trodde först inte att jag skulle bli så drabbad utav denna förändring men det jag märker är det jobbigaste är att man inte kan lyssna på en och samma låt vad äre- 5gånger?

 

Varje gång man hittar en NY BRA låt lyssnar man ju minst 10gånger på den under några dagar.

Jo, du har rätt med allt du säger. Men fem gånger max, det är rätt dåligt. Dock så kan man komma undan från det de sex första månaderna om man skaffar en spotify free-invite. Då är det som gamla sortens free. Ingen begränsning alltså.

 

Här finns det tre invites kvar att hämta:

http://www.fz.se/bloggar/bildjaveln/201105...-spotifyinvites

Redigerat av 3FJSKFJSKGJES
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...